שאלות נפוצות
ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם זקוקים לו כדי להרגיש בטוחים יותר בבחירה שלכם.
לא מצאתם תשובה לשאלה? שילחו לנו את פרטי פנייתכם בווצאפ 08-9110900 או טלפונית ב 08-9110900
שירות לקוחות
קיימות מספר דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של 4Chef, לבחירתכם:
בווצאפ 08-9110900 | במייל: Service@4Chef.co.il | טלפונית: 08-9110900 (בימי עבודה א-ה בשעות 9:30-17:30)
את מיקומי הסניפים שהן החנויות שלנו ובהן גם המתחמים הקולינריים בהם נערכות הסדנאות וקורסי הבישול של 4Chef ניתן למצוא בדף הסניפים באתר
פרטי הסניפים בדף כוללים כתובות, טלפונים, שעות פתיחה והסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות
אפשרות החלפה של מוצר שרכשתם עומדת לרשותכם, בכל אחד מסניפי הרשת ולשם כך יש להביא את המוצר באריזתו המקורית, בלי שנעשה בו שימוש, ובצירוף חשבונית העסקה.
ניתן גם לבצע החזרה/החלפה באמצעות משלוח – יש לתאם את ההחזרה עם שירות הלקוחות שלנו בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il
עלות המשלוח באחריות הלקוח.
ע”פ הנחיות משרד הבריאות, אין אפשרות החזרה של חומרי גלם.
ביטול עסקה אפשרי, עם החזרת המוצרים שנרכשו באותה עסקה, כשהם באריזה המקורית, בצירוף חשבונית העסקה, בלי שנעשה בהם שימוש ובטרם חלפו 14 ימים מיום הרכישה. אין אפשרות החזרה של חומרי גלם.
את המוצרים ניתן להחזיר בכל אחד מסניפי הרשת, או במשלוח אל: מחסן 4Chef, שד’ המקצועות 16, מודיעין. בעת החזרת המוצרים במשלוח יש לעדכן ולתאם עם שירות הלקוחות שלנו.
כנגד החזר המוצרים תקבלו:
– זיכוי לקנייה חוזרת.
או
– החזר כספי שיינתן בסניף בו בוצעה עסקת רכישת המוצרים. במידה והתשלום בוצע במזומן, ההחזר יינתן בצ’ק מזומן תוך 7 ימי עסקים מיום הביטול. החזר עבור תשלום בכרטיס אשראי יבוצע בדרך של החזר לאותו כרטיס האשראי.
– החזר כספי להזמנות שבוצעו דרך האתר – יש לפנות לשירות לקוחות. החזר יתבצע לכרטיס האשראי או לגיפט כארד שעימו התבצע העסקה.
– החזר כספי בגין ביטול סדנה – יבוצע בקופה בה בוצעה הרכישה. במידה והוזמן באתר האינטרנט – יש לפנות שירות הלקוחות שלנו בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il
מוצר שנרכש באתר 4Chef והגיע אל הלקוח במשלוח עד הבית, כשהוא פגום או חסר, יוחלף ע”י 4Chef במוצר חדש ותקין. במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של 4Chef להמשך טיפול.
לקוח שרכש את המוצר בסניף 4Chef, או באתר 4Chef עם איסוף עצמי – מומלץ לוודא בטרם היציאה מהסניף, שהמוצר תקין. במידה ויתברר ללקוח שהמוצר פגום, יש לחזור אל הסניף ממנו נרכש המוצר ולפנות למנהל הסניף להמשך טיפול ובירור.
4Chef הינה רשת מקצועית המציעה כלים ואביזרים באיכות הגבוהה ביותר לכל קהל הלקוחות שלנו: שפים, קונדיטוריות, חובבי בישול ואוהבי אפיה.
חלק מהמוצרים הנמכרים מיובאים על ידינו 4Chef וחלק ע”י יבואנים שונים.
- אנו מבטיחים לכם שירות אדיב ומקצועי, וטיפול בכל פנייה עם ניסיון אמיתי לסייע!
- אחריות – כל מוצר יוצא את הרשת עם אחריות, לאורך התקופה הרלבנטית אליו. בכל תקלה או בעיה, במידה ומתעוררת עם המוצר, יש לפנות לאחד הסניפים של 4Chef. אנו נבדוק ובמידת הצורך נעביר לטיפול היבואן ונעקוב אחר אופן טיפולו. במידה והמוצר הוזמן דרך אתר האינטרנט, יש להחזירו אלינו בתיאום עם שירות הלקוחות ואנו נבדוק ונעדכן אתכם.
- אם ברשותך מוצר מבית בוש (Bosch) / סימנס (Siemens) – יש לפנות ישירות למרכזי השירות של בוש ישראל.
https://www.bosch-home.co.il/service/contact-and-info
- אם ברשותך מוצר של היבואן אלקטרה (מותגים Sauter, Breville) – יש לפנות ישירות לשירות הלקוחות של חברת אלקטרה:
יש לפנות אלינו לשירות הלקוחות בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il.
אנו נבחן ביחד אתך מהו השובר שבידך, מהו שוויו ומהי האפשרות שלנו להמירו לשובר קניות ב 4Chef
ניתן לבטל רישום לסדנה עד 72 שעות לפני מועדה. ניתן לפנות אלינו ולציין את הסדנה החלופית שבה אתם מבקשים להשתתף. את הפנייה יש לעשות בווצאפ 08-9110900 או טלפונית (08-9110900 שלוחה 1).
יש לשים לב שבמידה ותבקשו לבטל השתתפות בסדנה, בפרק זמן הקטן מ 72 שעות לפני הפעילות, לא תינתן אפשרות החלפה לסדנה אחרת או החזר כספי וזאת בשל ההוצאות שכבר נאלצנו לבצע – בעצם שמירת המקום בסדנה, ברכישת והכנת חומרי גלם לפי מספר המשתתפים, ובעצם קיומה של הפעילות וזימון בעלי המקצוע הנדרשים בהתאם למספר מינימום המשתתפים לקיומה.
במקרים חריגים אנו ב 4Chef נאלץ לבטל פעילות, כולל עדכון מראש של כל המשתתפים וזאת רק עד יומיים לפני קיום הסדנה, בשל אילוצים בלתי צפויים וחריגים.
ביטול השתתפות כאמור (במידה ובוצע ע”י הלקוח לא פחות מ 72 שעות לפני הפעילות) מאפשר ללקוח להחליף לפעילות אחרת (שוות ערך), במועד ובמיקום חלופי לבחירתך. או – לבטל את עסקת הרכישה ולקבל זיכוי שווה ערך לרכישה ברשת. או – לקבל החזר כספי בזיכוי כרטיס האשראי שלכם.
סדנאות וקורסים
סדנאות הבישול והאפייה של 4Chef נערכות מדי יום, בכל המתחמים שלנו בת”א, הוד השרון, הרצליה, אשדוד ובמודיעין. סדנה אורכת כ 3 שעות והיא מובלת ע”י אחד מנבחרת השפים והקונדיטורים שלנו, הנמנים על הטובים בישראל. הסדנה מהווה פעילות חווייתית ומיוחדת, שילוב של הנאה, לימוד יסודות דרך התנסות, ושל בילוי חברתי. הכל באווירה מלאת ריחות, טעמים ויין.
לוח הסדנאות המלא מופיע באתר 4Chef ובו ניתן לצפות בכל סוגי הסדנאות ולהצטרף לסדנה המתאימה לכם ע”פ המתחם המבוקש, הנושא, המועד וכו’
סדנאות במדרג קולינרי מהוות את הרוב הגדול של הסדנאות, עם למעלה מ 48 סוגי סדנאות שונים! סדנאות מעולות ומגוונות, כולל סדנת זכרונות מאיטליה, חגיגה יוונית, מטבח דרוזי גלילי ועוד ועוד.
סדנאות גורמה הינן סדנאות המועברות ע”י שף מהשורה הראשונה בישראל וכן סדנאות בהן קיימת השקעה חריגה באיכות ובכמות חומרי הגלם.
סדנאות השף הצעיר פונות לקהל הצעיר של חובבי הבישול והאפיה ושל שפים צעירים. הקטגוריה הזאת כוללת את סדנאות ההורים והילדים בגילאי 8-14, את הסדנאות לנוער (גילאי 12-17) ואת חוג הבישול והאפיה לצעירים יותר – בני 7-11.
קורסי הבישול והאפיה של 4Chef הינם מסורת ותיקה ומקצועית בת שנים רבות. קורס כולל סדרה של מפגשים בהנחיית השפים המומחים, והוא נועד להעמיק בתחום קולינרי (בישול או קונדיטוריה) ולהקנות למשתתפים יסודות וכלים לטובת מיומנות קולינרית משודרגת ומקצועית. קורס בישול או קונדיטוריה מהווה מתנה מדהימה ליום נישואין או ליום הולדת, וגם מהווה דרך מומלצת להקפיץ את המיומנויות האישיות שלכם, ולקבל לאחר מכן את תשואות החברים ובני המשפחה!
לוח הקורסים מפורט באתר. שימו לב שניתן בהחלט להחסיר מפגש ולהשלימו לאחר מכן לבחירתכם.
קייטנה הינה פעילות שאנו מקיימים בחודשי החופש הגדול, עבור בני ובנות 8-12 שהתחום הקולינרי מעניין, מושך ומסקרן אותם! הקייטנות מתקיימות בכל המתחמים שלנו בשעות הבוקר (9:30-13:00) וכל מחזור של קייטנה כולל 5 ימי פעילות א-ה. לוח הקייטנות מתפרסם במהלך חודש מאי ואנו ממליצים להתעדכן דרך אתר האינטרנט.
מעוניינים בסדנה פרטית לצוות שלכם בעבודה או למשפחה ? האמת היא שסדנת בישול היא הפתרון המושלם לערב גיבוש וכיף חווייתי לעובדים או לחגיגה משפחתית בלתי נשכחת. או מקיימים מאות סדנאות כאלה בכל שנה לחברות, ארגונים, צוותי עבודה ומשפחות. השאירו כאן את פרטיכם ואנו נשוב אליכם בהקדם עם כל הפרטים.
לוח הסדנאות המלא והעדכני מופיע באתר האינטרנט של 4Chef. כל סדנה מופיעה עם המידע המלא לגבי המיקום, המועד, השעה, שם השפ/ית ומה תכינו בסדנה.
כמו כן מצוין האם וכמה מקומות נותרו בסדנה.
ניתן להירשם לסדנה באופן עצמאי ופשוט דרך אתר האינטרנט, או במידה ונדרש סיוע מנציגינו: טלפונית 08-9110900 או בווצאפ 08-9110900
ניתן לפנות גם כמובן לכל אחד מהנציגים שלנו בסניפים.
אופן השימוש של שוברי המועדונים הבאים (לסדנת בישול במדרג “גורמה” או “קולינרי”):
שובר נופשונית – בהצדעה, מילואים, ביחד בשבילך , גודיז, לאומיקארד
יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ב- 4Chef – בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il
לציין שם מלא של רוכש השובר ולאיזו סדנה, תאריך וסניף מעוניינים להירשם.
* שדרוג לסדנת “גורמה” כרוך בתוספת של 100₪ למשתתף
שובר של רעיונית – הסתדרות המורים
שובר דיגיטלי: יש ליצור עימנו קשר טלפוני (08-9110900 שלוחה 1) כדי לבצע רישום לסדנה
* שדרוג לסדנת “גורמה” כרוך בתוספת של 100 ₪ למשתתף
שובר BUYME
שובר דיגיטלי מביימי: יש ליצור קשר טלפוני (08-9110900 שלוחה 1) כדי לבצע רישום לסדנה
שובר טוב / מגה לאן
יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ב- 4Chef – בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il
בפנייה נא לציין שם מלא, מס’ נייד, כתובת מייל וכן לצרף צילום של השובר.
יש לציין לאיזו סדנה (כולל תאריך וסניף) ברצונכם לבצע את הרישום
*שדרוג לסדנת “גורמה” כרוך בתשלום נוסף של 100 ₪ למשתתף
שובר toMix / קרנות השוטרים / היטק זון / דולצ’ה ויטה / מפעל הפיס / הסתדרות המורים
ניתן לממשו ישירות באתר 4Chef – בבחירת הסדנה המבוקשת והמשך לדף התשלום. בדף זה יש להזין את הקוד שברשותכם בשדה “מימוש שובר סדנה” הנמצא מתחת שם הסדנה. כך תבוצע ההרשמה באופן אוטומטי ומהיר.
לחילופין ניתן לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ב- 4Chef לטובת המימוש בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il
שובר של מועדון “חבר”
יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ב- 4Chef – בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il
יש לציין שם מלא של רוכש השובר ולאיזו סדנה (כולל תאריך וסניף) ברצונכם לבצע את הרישום.
* אם בידכם שובר מסוג “קולינרי” וברצונכם לשדרגו ל”גורמה” – עליכם לפנות למועדון חבר לביצוע השדרוג, או לשירות הלקוחות שלנו בכתובות כאמור.
* שובר לסדנה ממועדון, שאינו בתוקף – יש לפנות לקבלת הארכה אל הגורם ממנו נרכש השובר.
סוג הסדנה או הקורס | כיצד מצטרפים ? | עלות | עלות לחברי מועדון 4Chef | עלות שובר זוגי | עלות שובר זוגי לחברי מועדון | עלות מנוי ל-6 סדנאות |
סדנת בישול גורמה | באתר האינטרנט שלנו או – בסניפי 4Chef או – בשירות בטלפון 08-9110900 או – בווצאפ 08-9110900 |
390 ש”ח | 351 ש”ח | 760 ש”ח | 684 ש”ח | 1850 ש”ח |
סדנת בישול קולינרי | 350 ש”ח | 315 ש”ח | 660 ש”ח | 594 ש”ח | ||
סדנת השף הצעיר | 280 ש”ח | 252 ש”ח | 540 ש”ח | 486 ש”ח | ||
קורס בישול | 3500-4800 ש”ח (תלוי בסוג הקורס) | – | – | – | – | |
קורס קונדיטוריה | 3500-4100 ש”ח (תלוי בסוג הקורס) | |||||
קייטנה (ביולי-אוגוסט בלבד) | יפורסם לקראת הקיץ |
אופן המימוש של שובר פתוח לסדנה שנרכש ישירות מ 4Chef –הוא כדלקמן:
- ראשית יש לשים לב איזה סוג שובר מדובר ולאיזו קטגוריה של סדנאות הוא מתאים: “גורמה”, “קולינרי” או “השף הצעיר”.
זכאות לסדנה לפי סוג השובר סדנת גורמה סדנה קולינרית סדנת שף צעיר שובר “גורמה” V V V שובר “קולינרי” V V שובר “שף צעיר” V
באמצעות שובר “גורמה” ניתן להזמין כל סדנה ב 4Chef.
באמצעות שובר “קולינרי” ניתן להזמין כל סדנת “קולינרי” או “שף צעיר” (אך לא סדנאות “גורמה”).
באמצעות שובר “שף צעיר” ניתן להזמין כל סדנת “שף צעיר” בלבד.
- קוד השובר מורכב מאותיות באנגלית וספרות. אופן המימוש הינו עצמאי – במימוש באתר – יש להוסיף את הסדנה שבחרתם לעגלת הקניות, להמשיך לקופה ולהזין את קוד השובר ע”י לחיצה על “מימוש שובר סדנה” המופיע מתחת לשם הסדנה.
או במידה ונדרש סיוע מנציגינו:
או טלפונית (08-9110900)
או באמצעות הנציגים שלנו בכל אחד מהסניפים.
במידה ויש בידך שובר לסדנה במדרג או במחיר מסוים, וברצונך להשתתף בסדנה במדרג גבוה / יקר יותר (למשל: ברשותך שובר לסדנה “קולינרי” וברצונך להירשם לסדנה במדרג “גורמה”), עליך לבחור באתר את הסדנה המבוקשת ובעת הזנת מספר השובר תקפוץ הודעה המעדכנת שנדרש לבצע לו שדרוג ותציע את רכישת השדרוג באופן אוטומטי ועצמאי כך שניתן לשדרוג ולהזמין את הסדנה המבוקשת. לשאלות והסברים ניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות בטלפון 08-9110900 או בווצאפ 08-9110900
ראשית – על סמך חוות דעתם של עשרות אלפי המשתתפים הקודמים בסדנאות שלנו, ההנאה שלכם בסדנה מובטחת!! פרטים טכניים שחשוב לדעת:
- משך הסדנה כ- 3 שעות (בסדנאות ילדים ונוער – כשעתיים). תיתכן חלוקה לקבוצות כאשר כל קבוצה תהא אחראית להכנת חלק ממנות הסדנה.
- ביום הסדנה תיהנו מ 10% הנחה בכל קניה בחנות 4Chef, ללא כפל מבצעים והנחות.
- בהרשמה לסדנה נדרש לאשר כי כל באי הסדנה הם בגילאים המצוינים בדף הסדנה.
- במהלך הסדנה תיהנו מטעימות נדיבות מהמנות שהוכנו.
- מומלץ להגיע עם בגדים נוחים, נעליים סגורות ושיער אסוף.
- במהלך הבישול והאפייה בסדנה נעשה שימוש בחומרי גלם ומרכיבים שחלקם אינו רשום במתכונים או לפי עונות השנה. במידה ולמשתתף בסדנה ידוע על אלרגיה לסוג מזון מסוים, יש לפנות למנהל הסדנאות ב 4Chef בעת ההרשמה (במייל Workshop@4Chef.co.il או בווצאפ 08-9110900 ). התאמות למתכונים לא יתאפשרו במהלך הסדנה עצמה.
- מתחם הסדנה אינו אזור סטרילי מחומרים אלרגנים, במתחם עשויים להימצא עקבות של חומרים שונים כדוגמת גלוטן, אגוזים מסוגים שונים, סויה ועוד.
כשרות: מתחמי הסדנאות של 4Chef במודיעין, אשדוד וארנה הרצליה הם כשרים בהשגחת הרבנות.
במתחם שרונים (הוד השרון) קיימת הפרדה בין בשר וחלב וחומרי הגלם הינם כשרים, אולם אין למקום תעודת כשרות. מתחם ת”א (קרליבך 11) אינו כשר.
חברות רבות וגם משפחות מקיימות במתחמים הקולינריים של 4Chef אירועים פרטיים ונהנים מערב או בוקר קולינרי. סדנה פרטית היא פתרון מושלם ליום גיבוש וכיף חווייתי לעובדים או לחגיגה משפחתית בלתי נשכחת, המשלבת בילוי משותף, גיבוש וטיפים מקצועיים. בסדנה תבשלו ותכינו מנות גורמה שוות וטעימות, מחומרי הגלם שאנו נעמיד לרשותכם, ולכם יישאר רק ליהנות מאווירה מעולה וחוויה משותפת ומיוחדת של אוכל מעולה עם הרבה יין.
סדנה פרטית “נתפרת” ע”פ בקשותיכם – מבחינת סוג הסדנה, המועד המבוקש, המיקום הרצוי, השפ/ית, רמת הכשרות והתפריט. אנו נתאים עבורכם את האירוע המתאים לכם.
השאירו לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.
מתחמי הסדנאות של 4Chef במודיעין, אשדוד וארנה הרצליה הינם כשרים בהשגחת הרבנות.
במתחם שרונים (הוד השרון) קיימת הפרדה בין בשר וחלב וחומרי הגלם הינם כשרים ולא מערבבים בשר וחלב, אולם אין למקום תעודת כשרות.
מתחם ת”א (קרליבך 11) אינו כשר.
הסדנאות נערכות במתחמים הקולינריים המקצועיים שלנו, הבנויים לאירוח, לימוד והתנסות. המתחמים ממוקמים בצמוד לסניפי 4Chef בת”א, הוד השרון, הרצליה, אשדוד ומודיעין.
כל הפירוט על הסניפים, כתובות, טלפונים וכן הסדרי נגישות וחניה כאן
מתחמי הסדנאות שלנו צמודים לחנויות בהן תוכלו למצוא את כל האביזרים, הכלים והגאדג’טים המקצועיים לבישול ולאפיה.
לכל משתתף/ת בסדנה מוענקת הנחה מיוחדת ע”ס 10% בכל קנייה ביום הסדנה. זאת לצד מבצעים תקופתיים או ספציפיים שקשורים לנושא אותה סדנה, שימתינו לכם בחנות הצמודה למתחם הסדנה.
מועדון הלקוחות של 4Chef מקנה לכם הנחה בכל קנייה. ההצטרפות כרוכה בתשלום חד פעמי של 50 ₪ ללא צורך בחידוש.
החברות במועדון הלקוחות של 4Chef מקנה לך:
- הנחה של 10% בכל קנייה.
- ההנחה הינה ברכישה של מוצרים ו/או סדנאות.
- מתנות ממגוון מוצרי החנות, בעיקר לפני פסח וראש השנה.
- מבצעים בלעדיים לחברי מועדון.
- אין הנחת מועדון על קורסים, גיפט כארד ואין כפל מבצעים.
- בחודש היומולדת – 50 ₪ במתנה לרכישה בסניפים (בכל רכישה שתבחרו, כולל מבצעים, מעל 100 ₪).
משתתפי קורסי הבישול והקונדיטוריה של 4Chef זכאים להצטרפות למועדון ללא תשלום.
ניתן לבטל רישום לסדנה, עד 72 שעות לפני מועדה וזאת מול שירות הלקוחות שלנו בווצאפ (054-7014468) או טלפונית (08-9110900 שלוחה 1).
הודעת ביטול השתתפות בפרק זמן הקטן מ 72 שעות לפני הפעילות, לא תזכה באפשרות החלפה לסדנה אחרת או בהחזר כספי וזאת בשל ההוצאות שכבר נאלצנו לבצע בעצם שמירת המקום בסדנה, ברכישה ובהכנה של חומרי גלם לפי מספר המשתתפים, ובעצם קיומה של הפעילות וזימון בעלי המקצוע הנדרשים בהתאם למספר מינימום המשתתפים לקיומה.. כן תוכלו במצב כזה להעביר את זכות ההשתתפות לאדם אחר לבחירתכם.
ביטול השתתפות שבוצע בטווח הגדול מ 72 שעות לפני הפעילות, מאפשר לך להחליף לפעילות אחרת (שוות ערך בהיבט המחיר), במועד ובמיקום חלופי כפי שתבחרו. לחילופין תוכלו לבחור בביטול העסקה ובקבלת זיכוי שווה ערך לרכישה ברשת או החזר כספי.
גם לנו ב 4Chef קיימת זכות לביטול פעילות במקרה של הרשמה מעטה מדי, או בשל אילוצים בלתי צפויים של השף בלי אפשרות החלפה לשף אחר (נדיר מאוד).
מנוי לסדנאות הינו הדרך המשתלמת להירשם למספר סדנאות וליהנות מהנחה משמעותית. באפשרותך לבחור במנוי הכולל 6 שוברים לסדנאות לבחירה בהמשך, מכל מגוון הסדנאות, או בסדנה ספציפית – בכמות הרצויה, וליהנות מהנחה השמורה לרוכשי מנוי.
ברכישת המנוי תקבלו 6 שוברים לסדנאות, באמצעותם תוכלו להירשם לכל סדנה שתבחרו מכל מדרג – השף הצעיר, קולינרי או גורמה.
השובר תקף ל-5 שנים מיום הרכישה
מנוי שנרכש עד אוגוסט 2023 מיועד לסדנאות מסוג קולינרי בלבד. שדרוג לסדנאות מסוג גורמה אפשרי בתוספת תשלום.
קייטנה הינה פעילות סדנאות ילדים, שאנו מקיימים בחודשי החופש הגדול יולי-אוגוסט, עבור בני ובנות 8-12 שהתחום הקולינרי מעניין, מושך ומסקרן אותם!
במפגשי הקייטנות הדגש הוא על הנאה בשילוב של אחריות אישית. הילדים לומדים על הרכב התפריט והמזון, מבשלים הכל בעצמם ונהנים מהאוכל פרי עמלם. תוך כדי הפעילות מושם גם דגש על מזונות בריאים יותר, על דרך הכנתם ועל חשיבותם לתזונה היומיומית שלנו.
הקייטנות מתקיימות בכל המתחמים הקולינריים שלנו: בת”א, הוד השרון, הרצליה, אשדוד ומודיעין.
כל מחזור של קייטנה כולל 5 ימי פעילות א-ה בשעות הבוקר 9:30-13:00. המפגשים מועברים ע”י שפים מקצועיים, בעלי ניסיון בעבודה עם ילדים בסדנאות ילדים ב 4Chef או בקייטנות בעבר. לצד השפים עובדים סו-שפים המסייעים להם ולילדים במלאכתם.
כל אחד מהילדים המשתתפים מקבל סינר אישי.
לוח הקייטנות מתפרסם במהלך חודש מאי ואנו ממליצים להתעדכן דרך אתר האינטרנט.
מועדון הלקוחות של 4Chef
מועדון הלקוחות של 4Chef מקנה לכם הנחה בכל קנייה. ההצטרפות כרוכה בתשלום חד פעמי של 50 ₪ ולא נדרשים דמי חידוש חברות.
החברות במועדון הלקוחות של 4Chef מקנה לך:
- הנחה של 10% בכל קנייה.
- ההנחה הינה ברכישה של מוצרים ו/או סדנאות.
- מתנות ממגוון מוצרי החנות, בעיקר לפני פסח וראש השנה.
- מבצעים בלעדיים לחברי מועדון.
- אין הנחת מועדון על קורסים, גיפט כארד ואין כפל מבצעים.
- בחודש היומולדת – 50 ₪ במתנה לרכישה בסניפים (בכל רכישה שתבחרו, כולל מבצעים, מעל 100 ₪).
משתתפי קורסי הבישול והקונדיטוריה של 4Chef זכאים להצטרפות למועדון ללא תשלום.
ואם תבחרו בכך – תהיו גם ראשונים לקבל עדכונים על סדנאות חדשות והמלצות השפים שלנו!
ההצטרפות למועדון אפשרית בסניפים או באתר האינטרנט.
ההצטרפות כרוכה בתשלום חד פעמי של 50 ₪ ולא נדרשים דמי חידוש חברות.
הנחת המועדון ניתנת כבר מהקנייה הראשונה.
כל פרטי ההצטרפות והחברות במועדון מפורטים בתקנון המועדון.
כחברי המועדון של 4Chef, אתם זכאים בכל חודש יום ההולדת שלכם, למתנה ע”ס 50 ₪, בקנייה מעל 100 ₪. הקנייה אינה מוגבלת וניתן כמובן גם ליהנות ממבצעים קיימים בעת הקנייה!
את הטבת יום ההולדת ניתן לממש בחודש יום ההולדת בכל אחד מהסניפים שלנו. אופן המימוש: מגיעים אל הסניף, מזדהים ומקבלים את ההטבה בחשבון. שימו לב שלא ניתן לממש באתר האינטרנט.
ה Gift Card של 4Chef
הגיפט קארד של 4Chef הוא מתנה מושלמת ליקיריכם. קנו להם והם יוכלו לרכוש בעצמם ב 4Chef את המוצרים או את הסדנה שהם בוחרים.
כרטיס המתנה שלנו מבטיח לכם כמה יתרונות:
- קבלת הכרטיס ב SMS או במארז מתנה – לבחירתך
- זכאות לכל ההנחות והמבצעים הקיימים ברשת בעת המימוש! (כלומר: בכרטיס שלנו אין החרגות של “לא כולל מבצעים” וכו’. הכרטיס מהווה כסף חי לקניות ברשת).
- ניתן למימוש ברכישת מוצרים וסדנאות
- תקף ל 5 שנים!
- מספר אפשרויות מימוש: באתר האינטרנט, בסניפים או טלפונית!
ניתן לעקוב אחר היתרה באתר וכן להטעין שוב את הכרטיס
את הכרטיס ניתן לרכוש בכל אחד מהסניפים שלנו, ובאתר האינטרנט.
בהזמנת גיפט קארד באתר 4Chef, תוכלו לבחור לקבל את ה SMS עם קוד הגיפט קארד אליכם, או למס’ הנייד של מקבלי המתנה. קוד המתנה הוא בן 16 ספרות. עם הקוד יוכלו מקבלי המתנה לרכוש באתר 4Chef ובכל אחד מסניפי הרשת.
- הכרטיס בתוקף למשך 5 שנים.
- המימוש אפשרי בקנייה באתר 4Chef ובכל אחד מסניפי הרשת.
- ניתן לממש גיפט קארד אחד בכל הזמנה.
- באתר – המימוש נעשה בשלב האחרון בקופה בשדה “מימוש גיפטקארד 4Chef” – ש לרשום את מספר הכרטיס (16 ספרות בגב הכרטיס למטה)
במידה ויתרת הכרטיס אינה מספיקה – ניתן להשלים רכישה באמצעות כרטיס אשראי.
יש לשים לב שכרטיס הגיפט קארד שלנו מהווה כסף 4Chef “חי” ממש, כולל זכאות לכל ההנחות והמבצעים הקיימים ברשת בעת המימוש!
כלומר: בכרטיס שלנו אין החרגות של “לא כולל מבצעים” וכו’.
בדיקת היתרה שבכרטיס שלכם אפשרית באופן עצמאי באתר 4Chef, וכן בכל אחד מסניפי הרשת ובשירות הלקוחות שלנו.
יש לי גיפטקארד כספי של BUYME, איך ממשים אותו ?
באפשרותך לשלם באמצעות ה Gift Card של ביימי באתר 4Chef וכן בסניפים, בכל קנייה.
בהזמנה בסכום גבוה מסכום הגיפט קארד הנתון, ניתן לשלם את היתרה בכרטיס אשראי.
יש לשים לב שמדובר בגיפט קארד כספי כללי ולא שובר לסדנה או למוצר מסוים.
(אם מדובר בקוד ביימי למוצר או הטבה ספציפית כגון סדנה, אופן המימוש שונה ומפורט בטאב “סדנאות וקורסים”).
במימוש באתר 4Chef :
- ניתן לממש גיפט קארד אחד בכל הזמנה.
- המימוש נעשה בשלב האחרון בקופה בשדה “מימוש גיפטקארד BuyMe”
הזמנות
בהזמנה הראשונה שלכם באתר 4Chef, תתבקשו להזדהות או לבצע רישום לאתר. ניתן לבצע הזדהות קצרה באמצעות חשבון הפייסבוק או הגוגל הפרטי שלכם. אם תבחרו ברישום חדש, ייפתח מסך שבו תתבקשו למלא מספר פרטים בסיסיים.
במידה ואין ברצונכם להזדהות או להירשם – תוכלו להמשיך קנייה כאורח. קניה כאורח לא שומרת היסטורית הזמנות ולא מאפשרת הזדהות חבר מועדון וקבלת הנחת מועדון.
במידה ואתם חברי מועדון 4Chef, השתמשו בכניסה לאתר בכתובת המייל שלכם, וכך תחושב לכם במסך הקופה ההנחה המגיעה לכם.
מועדון הלקוחות של 4Chef מקנה לכם הנחה בכל קנייה. ההצטרפות כרוכה בתשלום חד פעמי של 50 ₪ ולא נדרשים עוד דמי חברות תקופתיים. החברות במועדון הלקוחות של 4Chef מקנה לך:
- הנחה של 10% בכל קנייה באתר ובסניפים. (לא צבירה ואח”כ מימוש אלא פשוט 10% הנחה מיידית בכל חשבון!)
- ההנחה הינה ברכישה של מוצרים ו/או סדנאות וקורסים
- מוצרים שווים וערכות למטבח, שאנו מחלקים מעת לעת לחברי המועדון, בעיקר לפני פסח וראש השנה.
- זכאות למבצעים בלעדיים לחברי מועדון.
משתתפי קורסי הבישול והקונדיטוריה של 4Chef זכאים להצטרפות למועדון ללא תשלום.
ההצטרפות למועדון אפשרית באתר בדרך זאת, או בכל אחד מהסניפים שלנו.
לקבלת ההנחה שלך כחבר/ת מועדון בהזמנה באתר: שדה ההזדהות של חבר מועדון לקוחות הינו כתובת מייל. לכן כבר בכניסה לאתר, בעת הזדהות עם כתובת המייל שלך, תחשב לך המערכת את הנחת המועדון שלך בדף התשלום בקופה.
בשל כך כחבר/ת מועדון קיימ/ת עליך לעבור לשלב הקופה (לאחר בחירת המוצרים / הסדנאות אותן תרצה להזמין) דרך הזדהות ב”רשום באתר”, או דרך “הרשמה” >> “יצירת חשבון חדש” ואז הזדהות כחבר מועדון.
יש לשים לב שכניסה כ”אורח” לא מאפשרת הזדהות חבר מועדון וקבלת הנחת מועדון.
אופן התשלום בקופות 4Chef בסניפים ובאתר כולל מגוון רחב של אפשרויות. הקנייה הינה מאבטחת – בקופות הסניפים באמצעות מסופוני ה EMV ובאתר באמצעות תקן ה PCI הבינ”ל ובטכנולוגיית ה SSL.
קניה בתשלומים אפשרית. באתר: מסכום 400 – 3 תשלומים, מסכום 600 – 5 תשלומים, מסכום 900 – 8 תשלומים, מסכום 2500 – 12 תשלומים.
בסניפים מס’ התשלומים בהתאם לגובה החיוב.
ניתן לשלב אמצעי תשלום כגון תשלום באמצעות גיפט קארד ובמידה ואין בו מספיק יתרה – לשלמה באמצעות כרטיסי אשראי.
אתר 4Chef | בסניפי 4Chef | |
מזומן | אפשרי | |
כרטיסי אשראי | אפשרי | אפשרי |
אפל פיי | אפשרי | אפשרי |
גוגל פיי | אפשרי | אפשרי |
גיפט קארד 4Chef | אפשרי | אפשרי |
ביימי – שובר כספי | אפשרי | אפשרי |
ביימי – שובר לסדנה | אפשרי | |
גיפט קארד MAX | אפשרי | אפשרי |
HitechZone שובר כספי | אפשרי | |
Bit | אפשרי |
בכל קנייה באתר ובסניפים מתקבלת חשבונית. באתר החשבונית נשלחת אל הלקוח בדואר האלקטרוני. בסניף החשבונית תישלח ב SMS במידה והלקוח/ה מוסר/ת את מס’ הנייד. חשבונית ב SMS מאפשרת תיעוד של העסקה לטובת שירות לקוחות בהמשך, וגם מסייעת לאיכות הסביבה ולחסכון בנייר.
אופן המימוש של שובר פתוח לסדנה שנרכש ישירות מ 4Chef –הוא כדלקמן:
קוד השובר מורכב מאותיות באנגלית וספרות. אופן המימוש הינו עצמאי – במימוש באתר – יש להוסיף את הסדנה שבחרתם לעגלת הקניות, להמשיך לקופה ולהזין את קוד השובר ע”י לחיצה על “מימוש שובר סדנה” המופיע מתחת לשם הסדנה.
או במידה ונדרש סיוע מנציגינו: בווצאפ 08-9110900 , או טלפונית (08-9110900) או באמצעות הנציגים שלנו בכל אחד מהסניפים.
אם בידכם שובר לסדנה שנרכש ממועדון צרכנות חיצוני, להלן אופן המימוש שלו:
שובר נופשונית – בהצדעה, מילואים, ביחד בשבילך , גודיז, לאומיקארד
יש לפנות אל שירות לקוחות – בווצאפ (055-7240899) או במייל Service@4Chef.co.il
לציין שם מלא של רוכש השובר ולאיזו סדנה, תאריך וסניף מעוניינים להירשם.
* יש לשים לב שמדרג הסדנאות הנמכר במועדון זה הינו “קולינרי” המאפשר בחירה בכל סדנה במדרג זה של “קולירני” וכן מתוך סדנאות “השף הצעיר”. שדרוג למדרג “גורמה” כרוך בתוספת של 130 ₪ למשתתף ובפנייה לצורך זה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-9110900 שלוחה 1 ושוב 1
שובר של רעיונית – קרנות השוטרים הסתדרות המורים
שובר דיגיטלי: יש ליצור קשר טלפוני (08-9110900 שלוחה 1) כדי לבצע רישום לסדנה
* יש לשים לב שמדרג הסדנאות הנמכר במועדון זה הינו “קולינרי” המאפשר בחירה בכל סדנה במדרג זה של “קולירני” וכן מתוך סדנאות “השף הצעיר”. שדרוג למדרג “גורמה” כרוך בתוספת של 130 ₪ למשתתף ובפנייה לצורך זה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-9110900 שלוחה 1 ושוב 1
שובר הייטקזון
שובר דיגיטלי: יש ליצור קשר טלפוני (08-9110900 שלוחה 1) כדי לבצע רישום לסדנה
* יש לשים לב למדרג הסדנאות של השובר שבידך ולבחור סדנה במדרג הרלבנטי בלבד. שדרוג השובר למדרג יקר יותר כרוך בתוספת תשלום ובפנייה לצורך זה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-9110900 שלוחה 1 ושוב 1
שובר BUYME
שובר דיגיטלי מביימי: יש ליצור קשר טלפוני (08-9110900 שלוחה 1) כדי לבצע רישום לסדנה יש ליצור קשר טלפוני
* יש לשים לב למדרג הסדנאות של השובר שבידך ולבחור סדנה במדרג הרלבנטי בלבד. שדרוג השובר למדרג יקר יותר כרוך בתוספת תשלום ובפנייה לצורך זה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-9110900 שלוחה 1 ושוב 1
שובר טוב / מגה לאן
יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בווצאפ 08-9110900 או במייל Service@4Chef.co.il
לשלוח צילום של השובר בצירוף שם מלא , מס’ טלפון וכתובת מייל
ולאיזה סדנה תאריך וסניף לבצע רישום
* יש לשים לב שמדרג הסדנאות הנמכר במועדון זה הינו “קולינרי” המאפשר בחירה בכל סדנה במדרג זה של “קולירני” וכן מתוך סדנאות “השף הצעיר”. שדרוג למדרג “גורמה” כרוך בתוספת של 130 ₪ למשתתף ובפנייה לצורך זה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-9110900 שלוחה 1 ושוב 1
שובר של מועדון “חבר”
יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בווצאפ 08-9110900 או במייל Service@4Chef.co.il, לציין שם מלא של רוכש השובר ולאיזו סדנה, תאריך וסניף מעוניינים להירשם.
* יש לשים לב למדרג הסדנאות של השובר שבידך ולבחור סדנה במדרג הרלבנטי בלבד. שדרוג השובר למדרג יקר יותר כרוך בתוספת תשלום ובפנייה לצורך זה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-9110900 שלוחה 1 ושוב 1
מוצרים ניתן לרכוש בכל אחד מהסניפים שלנו או באתר האינטרנט. בהזמנה באתר ניתן לבחור לקבל את המוצרים באיסוף עצמי מאחד הסניפים (ללא תשלום) או במשלוח עד הבית. לא ניתן להזמין ולרכוש מוצרים טלפונית.
סדנאות וקורסים ניתן להזמין במגוון ערוצים: בכל אחד מסניפי הרשת, באתר האינטרנט וגם טלפונית בשיחה לשירות הלקוחות של 4Chef במס’ 08-9110900 שלוחה 1.
4Chef הינה רשת מקצועית המציעה כלים ואביזרים באיכות הגבוהה ביותר לשפים, קונדיטוריות, חובבי בישול ואוהבי אפיה.
חלק מהמוצרים הנמכרים מיובאים על ידינו 4Chef וחלק ע”י יבואנים אחרים.
- אנו מבטיחים לכם שירות אדיב ומקצועי, וטיפול בכל פנייה עם ניסיון אמיתי לסייע.
- אחריות – כל מוצר יוצא את הרשת עם אחריות, לאורך התקופה הרלבנטית אליו. בכל תקלה או בעיה, במידה ומתעוררת עם המוצר, יש לפנות:
- לאחד הסניפים של 4Chef. אנו נבדוק ובמידת הצורך נעביר לטיפול היבואן ונעקוב אחר אופן טיפולו.
- אם ברשותך מוצר מבית בוש (Bosch) / סימנס (Siemens) – יש לפנות ישירות למרכזי השירות של בוש ישראל:
https://www.bosch-home.co.il/service/contact-and-info
- אם ברשותך מוצר של היבואן אלקטרה (מותגים Sauter, Breville) – יש לפנות ישירות לשירות הלקוחות של חברת אלקטרה:
- מוצר שהגיע אל הלקוח במשלוח עד הבית, כשהוא פגום, יוחלף ע”י 4Chef במוצר חדש ותקין. במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של 4Chef ואנו נאסוף ונחליף את המוצר ללא דרישת תשלום.
- לקוח שרכש את המוצר בסניף 4Chef, או באתר 4Chef עם איסוף עצמי – מומלץ לוודא בטרם היציאה מהסניף, שהמוצר תקין. במידה ויתברר ללקוח שהמוצר פגום, יש לחזור אל הסניף ממנו נרכש המוצר ולפנות למנהל הסניף להמשך טיפול ובירור.
מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר – בכל השוואה – בארץ ובעולם!
כחלק מהבטחון שלנו ברמת המחירים האטרקטיבית שאנו מציעים ללקוחותינו, אנו מבטיחים שהמחיר לכל מוצר ברשת 4Chef הינו הנמוך ביותר, יחסית לכל חנות, רשת או לכל אתר בישראל ובכל מקום בעולם!
ונדגיש:
4Chef מתחייבת למחירים הנמוכים ביותר בעולם על כל מוצריה, בכל השוואה – גם מול מחירי רשתות בחו”ל ומול אתרי מסחר בינלאומיים!
כמובן שנשמור על תנאים הוגנים של התחייבות:
- 4Chef מתחייבת לך למחיר הנמוך ביותר לכל דגם ולכל מוצר. אנו מתמחרים את מוצרינו כך שיהיו במחיר האטרקטיבי ביותר בכל השוואה. עם זאת, יתכן מקרה שברגע נתון אתר מסוים או חנות אחרת, בארץ או בחו”ל, ימכרו את אותו מוצר במחיר שונה.
- בכל מקרה בו תציגו למנהל סניף 4Chef (או בשירות הלקוחות) מחיר נמוך יותר למוצר ספציפי שמוצג בחנות אחרת, ברשת או באתר אחר של מסחר באינטרנט, תהיו זכאים ליהנות באופן מיידי מהמחיר הנמוך גם ב 4Chef ולרכוש את המוצר במחירו הנמוך!
- מדובר בהבטחה רשמית חסרת תקדים בישראל, מבחינת יחסיה של רשת קמעונאית עם לקוחותיה, וזאת דווקא בתקופה בה מתרבים הדיווחים בתקשורת על מחירים גבוהים בישראל, בהשוואה למחירם בחו”ל.
- שלושה תנאים חייבים להתקיים להשוואת המחיר המתוארת:
- ההשוואה היא כמובן למוצר זהה לחלוטין (מותג, דגם ומהדורה) וכן אותה רמת שירות / אחריות אצל היבואן הרשמי.
- המוצר קיים במלאי בחנות / באתר האחר.
- המחיר הנמוך בחנות האחרת עדכני ליום ביצוע הרכישה ב 4Chef והוא כולל את כל ההוצאות הנלוות המתחייבות, במידה וקיימות: לגבי אתרים מחו”ל – לצורך השוואה הוגנת – למחיר המפורסם יש להוסיף מע”מ (17%) ומכס ישראלי (12%) וכן דמי משלוח ספציפיים – במידה וקיימים. באתרי חו”ל יש פטור ממע”מ ומכס עד 75$, אך לנו כרשת ישראלית אין פטור ומדובר במיסים (שממילא הולכים למדינה ולא אלינו).
רכשתם מוצר ב 4Chef וגיליתם שהמוצר עולה בכל זאת פחות במקום אחר באותו רגע? שובו אלינו ל 4Chef ותקבלו את ההפרש (בזיכוי לקנייה או בהחזר כספי, בהתאם לכללי ההחזר הכספי – לבחירתכם) ובלבד שהתקיימו התנאים הקודמים, ושלא חלפו יותר מ 5 ימים מיום הקנייה ב 4Chef.
עבור חברות המתעניינות ברכש של מתנות לעובדים (או בבחירת מתנות שהעובדים ירכשו) יש לנו ב 4Chef מה להציע, והרבה:
כיבואנים וספקים של אלפי מוצרים מעולם הקולינריה והמטבח, הבישול והאפיה, יש לנו להציע לכם מגוון עצום של מוצרים וערכות מרשימות ושימושיות, שיפנקו כל עובד שלכם (וגם של המטבח שלו) ויהפכו אותו למאושר!
מארז של סכין שף וקרש, סט של סירים איכותיים תואמי כל סוגי הכיריים, סט אפיה, ערכה להכנת פיצה או שובר לסדנת בישול לבחירה! הם רק דוגמאות למתנה שווה לכל עובד לחג הקרוב.
ואם הבחירה קשה – ניתן להזמין את הגיפט קארד של 4Chef עימו יוכל העובד שלכם לרכוש כל מוצר או סדנת בישול לבחירותו, בעצמו בסניפים שלנו או באתר.
בכל הזמנה תוכלו ליהנות בנוסף גם מ:
- אפשרות החלפה של המתנה בכל אחד מסניפי הרשת שלנו ב 4Chef
- אפשרות של משלוח ישיר עד בית הלקוח.
- היצע של מלאים גדולים וזמינים למרבית המוצרים.
- הנחות משמעותיות בקנייה כמותית.
- בחירה ב Gift Card תזכה אתכם במספר יתרונות: הכרטיס הינו “כסף מלא” כך שמקבל הכרטיס זכאי לכל הנחה ומבצע ברשת הקיימים בעת המימוש. הכרטיס בתוקף ל 5 שנים וניתן לרכוש בו מוצרים או סדנאות בישול ואפיה. הכרטיס ניתן לטעינה חוזרת וניתן לעקוב אחר מצב המימושים שלו אונליין.
מעניין אתכם?
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
משלוחים
הזמנה באתר 4Chef אפשרית עם מסירה במשלוח עד הבית, או באיסוף עצמי (מאחד מסניפי 4Chef, ללא עלות),
1. בבחירה במשלוח עד הבית – זמני משלוח:
אנו מקפידים על כך שלפחות 90% מההזמנות יסופקו אל הלקוח עד 3 ימי עסקים*.
ההבטחה היא לאספקה של ההזמנה בתוך 5 ימי עסקים לכל היותר.
יתכנו עיכובים הנובעים מתקלה אצל חברת המשלוחים או מחוסר לא צפוי של המוצר וצורך להביאו מהספק.
בזמן חגים, חודש נובמבר או מבצעים מיוחדים, זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל
אנו ב 4Chef עוקבים אחר כל הזמנה ועושים את כל המאמצים כדי שההזמנה כולה תגיע אליכם במהירות האפשרית.
[* ימי עסקים אינם כוללים את יום ההזמנה וכן את ימי שישי, שבת וחג וימי שבתון]
שינוי בכתובת המשלוח אפשרי ביום ביצוע ההזמנה בלבד ועלול להביא לעיכוב של יום נוסף באספקת ההזמנה.
יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ב- 4Chef – בווצאפ 08-9110900 או במייל: Service@4Chef.co.il
2. עלות המשלוח
בקניה עד 199 ₪, משלוח עם שליח עד הבית בעלות של 25 ₪
בקניה מעל 200 ₪, המשלוח הינו ללא תשלום
3. המשלוח יסופק רק בכתובת שצוינה. לא יתאפשר תיאום מקום אחר של הלקוח מול השליח או חברת השליחויות.
- המשלוח אפשרי לכל הישובים בארץ, כולל ביהודה ושומרון, ע”פ מגבלות חברת צ’יטה
- במידה ותרצו לשלוח מתנה למישהו אחר – ניתן לבחור כתובת למשלוח שונה מהכתובת שלכם.
בהזמנה באתר, ניתן לבחור באיסוף עצמי. האיסוף הינו ללא עלות, מאחד מסניפי ע”פ בחירתך. מייד עם השלמת ההכנה של הזמנתכם תעודכנו על כך טלפונית / ב SMS וניתן יהיה להגיע ולאסוף את הזמנתכם.
ההזמנה תוכן עד 72 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (3 ימי עסקים). במידה ובאופן חריג תידרש העברה של מוצר חסר אל הסניף לטובת השלמת ההזמנה שלכם, תעודכנו על כך ב SMS.
מתנה בכל הזמנה – כל הזמנה של מוצרים, באיסוף עצמי, בסכום העולה על 199 ₪, תזכה אתכם ב Gift Card ע”ס 30 ₪ במתנה למימוש בסניף בו נאספת ההזמנה! הגיפט קארד ניתן למימוש כ”כסף חי” המזכה אתכם בכל הנחה ומבצע הקיימים בסניף בעת המימוש.
קוד הגיפט קארד יופיע במייל אישור ההזמנה. מימוש השובר כולל כפל הנחות ומבצעים. הגיפט לא ניתן בקניית Gift Card וסדנאות.
4Chef מתחייבת לשמור עבורך את ההזמנה שביצעת בסניף שבחרת, לתקופה של 21 ימים מהיום בו הוכנה (וקיבלת SMS על כך). את ההזמנה ניתן לאסוף בשעות פעילות הסניף. לאחר 21 יום ההזמנה תבוטל והתשלום יוחזר ללקוח
מעוניינים לפנק קרוב משפחה, חבר או עמית לעבודה במתנה שתגיע אליו במשלוח עד הבית? נסחו וכיתבו את הברכה (בחלון ההזמנה, עם בחירת סוג המשלוח) ובחרו ב”אריזת מתנה”.
אנחנו כבר נדאג לכל השאר
תוך כמה זמן המשלוח יגיע אליכם ?
אנו מקפידים על כך ש- 90% מההזמנות יגיעו עד 5 ימי עסקים. כיוון שהשליחויות מתבצעות על ידי חברה חיצונית לעתים יש עיכובים שלא תלויים בחברת 4Chef. (*ימי עסקים אינם כוללים את היום הראשון להזמנה, ואת הימים בהם לא מבוצעת חלוקה: ימי שישי, ימי מנוחה, ימי פגרה, ימי חג וימי שבתון / בחירות).
בזמן חגים, חודש נובמבר או מבצעים מיוחדים, זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל
האם חברת השילוח מתאמת הגעה?
לקראת ההגעה של שליחי חברת ההפצה אליכם, תקבלו עדכון על כך, לרוב בהודעת סמס או טלפון. ניתן לבקש מהשליח שישאיר לכם את החבילה מחוץ לדלת, כך לא תצטרכו להמתין בבית.
המשלוח מתעכב, מה לעשות?
אם טרם חלפו 3-5 ימי עסקים, אנו ממליצים להמתין מעט בסבלנות עד שנגיע 🙂 חשוב להיות זמינים כי השליחים שלנו ינסו לתקשר עמכם
אם עברו 5 ימי עסקים והמשלוח טרם הגיע – פנו בווצאפ או במייל ואנו נבדוק ונעדכן אתכם
מקרים חריגים במשלוח הזמנה לבית הלקוח:
א. במקרה והלקוח או מי מטעמו, לא יהיה נוכח בעת האספקה במען המבוקש לאספקה, והלקוח לא זמין להנחייה היכן להשאיר את ההזמנה,
יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו, הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות מועד אספקה חדש.
במקרה כזה, יחויב הלקוח בדמי המשלוח המקוריים וכן בדמי משלוח נוספים עבור ההחזרה והמשלוח החוזר, על פי התעריפים המצוינים לעיל.
ב. האמור לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה, כי הוא מסכים שהמוצרים, יושארו אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה.
האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
ג. במקרה של משלוח שלא הגיע (הן ע”פ דיווח הלקוח והן ע”פ רישומי חברת המשלוחים) – תהיה 4Chef אחראית למשלוח חדש או לביטול העסקה לבחירת הלקוח ובתיאום עם 4Chef.
החזרות והחלפות
אפשרות החלפה של מוצר שרכשתם עומדת לרשותכם. ניתן להחליף את המוצר בכל אחד מסניפי הרשת ולשם כך להביא את המוצר באריזתו המקורית, בלי שנעשה בו שימוש, וכן את חשבונית העסקה.
ניתן גם לבצע החלפה באמצעות משלוח המוצר בחזרה אלינו למחסן 4Chef במודיעין – שד’ המקצועות 16. עלות המשלוח באחריות הלקוח.
בכל מקרה של החלפה באמצעות משלוח יש לתאם את ההחזרה עם שירות הלקוחות שלנו.
אין אפשרות החזרה של חומרי גלם.
עם החזרת המוצרים תקבלו זיכוי, עימו תוכלו לבצע רכישה של מוצר או סדנה בכל אחד מסניפי 4Chef. תוקף הזיכוי הינו 25 חודשים.
ביטול עסקה אפשרי, עם החזרת המוצרים שנרכשו באותה עסקה, כשהם באריזה המקורית, בצירוף חשבונית העסקה, בלי שנעשה בהם שימוש ובטרם חלפו 14 ימים מיום הרכישה. אין אפשרות החזרה של חומרי גלם.
את המוצרים ניתן להחזיר בכל אחד מסניפי הרשת, או במשלוח אל: מחסן 4Chef, שד’ המקצועות 16, מודיעין. בעת החזרת המוצרים במשלוח יש לעדכן ולתאם עם שירות הלקוחות שלנו.
כנגד החזר המוצרים תקבלו:
זיכוי לקנייה חוזרת
או
החזר כספי שיינתן בסניף בו בוצעה עסקת רכישת המוצרים. במידה והתשלום בוצע במזומן, ההחזר יינתן בצ’ק מזומן תוך 7 ימי עסקים מיום הביטול. החזר עבור תשלום בכרטיס אשראי יבוצע בדרך של החזר לאותו כרטיס האשראי.
– החזר כספי להזמנות שבוצעו דרך האתר – יש לפנות לשירות לקוחות. החזר יתבצע לכרטיס האשראי או לגיפט כארד שעימו התבצע העסקה.
החזר בגין ביטול סדנה – יבוצע בקופה בה בוצעה הרכישה. במידה והוזמן באתר האינטרנט – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
במידה ובוצע התשלום באמצעות גיפט קארד של BUYME , יבוצע ההחזר לאותו כרטיס לאחר מסירת פרטי הכרטיס המלאים לשירות הלקוחות של 4Chef.
במידה ובוצע התשלום באמצעות באמצעות גיפט קארד שלנו ב-4Chef , יבוצע ההחזר לאותו כרטיס, לאחר מסירת הפרטים שלו לשירות הלקוחות שלנו ב-4Chef.