Go TOP

אספקה עד 5 ימי עסקים – עקב המצב יתכנו עיכובים בהספקת המשלוחים

מצטרפים למועדון עכשיו ומקבלים קופון בסך 50 ש”ח. לפרטים  >>>

GET 10% OFF NOW!

כל המותגים, כל המבצעים, כל הסדנאות - אצלכם במייל לפני כולם
*קוד קופון 10% הנחה ישלח במייל לנרשמים חדשים לניוזלטר

    עזרה וצור קשרעזרה וצור קשר icon user שלום אורח,
    0 icon cart 0.00
    מוצר
    סה״כ
    כמות
    מחיר סופי: 427.84
    חבר מועדון? הזדהה / הצטרף בהמשך וקבל 10% הנחה

    משלוחים / ביטול עסקה

    לקוחות יקרים, אנו מודים לכם על התעניינותכם וכוונתכם לרכוש באתר האינטרנט של 4Chef.
    התקנון המפורט בהמשך רלבנטי בכל פעולת רכישה באתר 4Chef. חשוב לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, ולהסכים לתנאיו, בטרם ביצוע הרכישה.
    ביצוע רכישה באתר מהווה את הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

    משלוחים ואיסוף עצמי

    • משלוחים
    • 4Chef מקפידה לעמוד בסטנדרט לפיו 90% מההזמנות מגיעות ליעדן תוך 3 ימי עבודה! 
    • אנו מתחייבים על מסירה עד בית הלקוח בתוך 4 ימי עסקים.
    • ימי האספקה מתחילים להיספר מיום העסקים הבא לאחר אישור חברת האשראי למזמינים עד השעה 17:00
      יום עסקים – אינו כולל את יום ביצוע ההזמנה, מתחיל להיספר מהיום הראשון לאחר ביצוע ההזמנה שאינו שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום זיכרון, יום שבתון או יום בחירות.
    • שינוי בכתובת המשלוח, במידה ויתאפשר יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.
    • בזמן חגים, חודש נובמבר או מבצעים מיוחדים, זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.

      עלות המשלוח:
    • בקנייה עד 199 ש”ח: 25 ש”ח דמי משלוח עם שליח עד הבית.
    • בקנייה מעל 200 ש”ח: משלוח חינם !
    • איסוף עצמי
      • איסוף עצמי הינו ללא עלות, מאחד מסניפי 4Chef ע”פ בחירתך. מייד עם השלמת ההכנה של הזמנתך תעודכנ/י על כך טלפונית / ב SMS וניתן יהיה להגיע ולאסוף את הזמנתך.
      • ההזמנה תוכן עד 72 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (3 ימי עסקים)
      • מתנה בכל הזמנה באיסוף עצמי: בכל הזמנה תקבלו Gift Card ע”ס 30 ₪ במתנה למימוש בסניף בו נאספת ההזמנה.
        בהזמנות של מוצרים החל מ 199 ש”ח בלבד. מימוש השובר כולל כפל הנחות ומבצעים. לא תקף בקנית Gift Card וסדנאות.
      • 4Chef מתחייבת לשמור עבורך את ההזמנה שביצעת בסניף שבחרת, לתקופה של 21 ימים מהיום בו הוכנה (וקיבלת SMS על כך). את ההזמנה ניתן לאסוף בשעות פעילות הסניף. 

    א. רכישת מוצרים ואספקתם

    1. האתר מאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות האתר.

    2. אנו (בעלי האתר) מתחייבים לספק את המוצר הנבחר כפי שהוצהר בדפי האתר, וכל זאת בהתאם לתנאי חוזה זה.

    3. במקרה של מוצר שאזל במלאי או שיש בעיה באספקתו, אנו רשאים להודיעך על כך, לעדכן ולבדוק מהי החלטתך לגבי מוצר חלופי או ביטול הרכישה.
    זאת עד 72 שעות ממועד הרכישה – באמצעות דואר אלקטרוני או הודעה טלפונית. 

    4. לא נוכל להיות אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

    4.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.

    4.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

    4.7 כל סיבה שאינה בשליטת בעל האתר.

    5. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית תדירות החלוקה נמוכה יותר ולכן יתכנו עיכובים במועד המסירה. כמו כן באזורים אלה בעל האתר יהיה רשאי לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

    6. בעל האתר איננו מתחייב לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי בארץ.
    אם מוצר מסוים חסר במלאי, יהיה רשאי/ת הרוכש לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות.

    7. אופן הצגת המוצרים באתר ייקבע על ידי בעל האתר, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי.
    יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר, הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות באופן כלשהו את בעל האתר.

    8. קיימים 2 סוגי אספקה של המוצרים שנרכשו, כפי שמפורטים למעלה בראש הדף: משלוחים ואיסוף עצמי.
    במוצרים שהינם: שובר לסדנת בישול או לקורס וכן שובר כספי (Gift Card) קיימת בנוסף גם אפשרות קבלה ב SMS בלבד – לבחירת הלקוח.

    אירועים חריגים במשלוח הזמנה לבית הלקוח: 

    א. במקרה והלקוח או מי מטעמו, לא יהיה נוכח בעת האספקה במען המבוקש לאספקה, והלקוח לא זמין להנחייה היכן להשאיר את ההזמנה,
    יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו, הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות מועד אספקה חדש.
    במקרה כזה, יחויב הלקוח בדמי המשלוח המקוריים וכן בדמי משלוח נוספים עבור ההחזרה והמשלוח החוזר, על פי התעריפים המצוינים לעיל.
    ב. האמור לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה, כי הוא מסכים שהמוצרים, יושארו אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה.
    האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.

    ג. במידה ומוצר כלשהו מגיע פגום ללקוח (שבור או קרוע) – תשלח 4Chef על חשבונה מוצר שלם מחדש אל הלקוח, וזאת רק כנגד תמונות של המוצר הפגום, שיישלח הלקוח לשירות הלקוחות 4Chef. חובה לשמור על אריזת המוצרים ואריזת המשלוח.

    ד. במקרה של משלוח שלא הגיע (הן ע”פ דיווח הלקוח והן ע”פ רישומי חברת המשלוחים) – תהיה 4Chef אחראית למשלוח חדש או לביטול העסקה לבחירת הלקוח ובתיאום עם 4Chef.

    ב. ביטול עסקה – רשת 4Chef

    1. אפשרות החלפה עומדת לרשותכם. ניתן להחליף את המוצר בכל אחד מסניפי הרשת. 
    חשוב להקפיד להביא את חשבונית העסקה, ואת המוצר באריזתו המקורית, בלי שנעשה בו שימוש.

    ניתן גם לבצע החלפה באמצעות משלוח המוצר בחזרה אלינו. לטובת התיאומים וההסברים נא חייגו אלינו: 08-9110900. עלות המשלוח באחריות הלקוח.

    במידה ותהיו מעוניינים לבטל את העסקה – כמובן שגם זה אפשרי. אנו נאפשר לכם לבטל את העסקה ולהעביר אלינו את המוצר שרכשתם, 
    בפרק זמן של 14 ימים לכל היותר ממועד הרכישה, כפי שגם מציין חוק הגנת הצרכן. 
    לשם כך יש להודיע לנו במייל ל: web@4chef.co.il. חיוני לוודא, לטובת קבלת ההחזר, את הפרטים הבאים:

    • למוצר מצורפת חשבונית הרכישה
    • המוצר מוחזר, כשהוא חדש כפי שנרכש בחנות, באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו כל שימוש.

    יודגש כי ע”פ הנחיית משרד הבריאות, בגין רכישת מוצרי מזון אין החזר כספי ואין גם אפשרות החזרה.

    לגבי ביטול או דחייה של סדנת שף או קורס בישול, ראו התייחסות בנפרד בהמשך.

    2. כיצד מוחזר המוצר ?

    אנו ממליצים להחזיר את המוצר (לאחר ההודעה במייל) באחד מסניפי הרשת שלנו. 
    זוהי הדרך הבטוחה והמהירה – אם היא כמובן מתאימה לכם. ניתן גם להחזירו במשלוח – במקרה זה חיוני לשלוח בדואר שליחים (עלות המשלוח תחול על הלקוח). 
    אנו נתאם עמכם את המשלוח. בכל מקרה – ההחזר יינתן לאחר קבלת המוצר ב 4Chef. אנו נעדכן אתכם עם קבלתו.

    3. איך ההחזר הכספי מתקבל ?

    במידה ושילמתם בכרטיס אשראי – ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי שלכם. לכל סוג תשלום אחר יימסר ההחזר בצ’ק.

    יש לציין כי לא יימסר החזר כספי במקרה של תשלום בתווי שי וכרטיסים מגנטיים נטענים שלא נרכשו ישירות ב 4Chef.

    4. נהלי ביטול של סדנה / כיתת אמן / קורס בישול (המונח “פעילות” שמצוין בהמשך, כוונתו היא לכל אחת מפעילויות אלה).

    אנחנו מודים לכם על ההתעניינות וכוונת ההצטרפות לאחת מהפעילויות הקולינריות שלנו. על סמך ניסיון העבר, אנו בהחלט מבטיחים לכם הנאה מלאה !

    במידה ותרצו לבטל את ההשתתפות בפעילות – תוכלו לבחור באחת הפעולות הבאות, וזאת עד 14 ימים מיום הרכישה, ובלבד שפנייתכם הינה יותר מ-72 שעות לפני מועד הפעילות:

    א. להחליף לפעילות אחרת (שוות ערך בהיבט המחיר), במועד ובמיקום חלופי כפי שתבחרו.  או –
    ב. לבטל את עסקת הרכישה ולקבל זיכוי שווה ערך לרכישה ברשת 4Chef בגובה סכום הרכישה ובתוקף למשך 5 שנים.  או –
    ג. לבטל את עסקת הרכישה ולקבל החזר כספי בזיכוי כרטיס האשראי שלכם.

    חשוב להבין שבמידה והודעת ביטול השתתפות נמסרת מהלקוח בפרק זמן קטן מ 72 שעות לפני הפעילות, 
    לא יינתן לו החזר כלשהו (אף אחת מ 3 האפשרויות להלן) וזאת בשל ההוצאות שכבר נאלצנו לבצע-בעצם שמירת המקום בסדנה,
    ברכישת והכנת חומרי גלם לפי מספר המשתתפים, ובעצם קיומה של הפעילות וזימון בעלי המקצוע הנדרשים בהתאם למספר מינימום המשתתפים לקיומה.

    גם ל 4Chef יש זכות לביטול פעילות. זה נדיר מאוד אבל יכול לקרות במספר מקרים כגון: הרשמה מעטה מדי,
    אילוצים בלתי צפויים של השף בלי אפשרות החלפה לשף אחר, או הרשמת לקוח בטעות במצב שהסדנה כבר היתה מלאה.
    במקרה כזה אנו מתחייבים להודיע לכם עד 48 שעות. 

    ג. שירות לקוחות

    לפרטים ובירורים באשר למוצרים או להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות באחת הדרכים הבאות:

    • מייל: service@4chef.co.il
    • בטלפון: 08-9110900

    ניתן גם לשלוח פניה בדואר רגיל לפי הפרטים הבאים: 4Chef בע”מ, שד’ המקצועות 16, מודיעין, מיקוד: 7177700

      whatsapp

      הרשמו לניוזלטר שלנו לקבל עדכונים ומבצעים בזמן!