קייטנת המסעדות 2026
אחת הפעילויות האהובות על ילדים היא בישול ואפייה.
בחופשת הקיץ הקרובה, רשת 4Chef מציעה חווית קייטנת בישול מרגשת לילדים במחזורים של חמישה ימים.
ילדיכם ילמדו כיצד להכין מנות טעימות, ויחוו ידע מקצועי חדש מתחום הבישול והאפייה.
הקייטנה מועברת על ידי צוות שפים מיומנים, בעלי ניסיון רב בעבודה עם ילדים.
בואו והצטרפו אלינו לקייטנת הבישול שתעניק לילדים חוויה של ידע, טעם והנאה בכל טעימה!
בסיום הקייטנה, בסוף יום ה', נקיים הפנינג טעימות בשיתוף ההורים.
השפים הצעירים יקבלו: תעודת סיום קייטנה, סינר שף צעיר וקופסאת אוכל איכותית לביה"ס.
ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת, בהחזר כספי מלא, וזאת עד 7 ימי עסקים לפני מועד התחלתה.
יש לציין שהפעילות מתקיימת בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובצמוד לכל מתחם קיים מרחב מוגן תקני.
במידה ויבוטל מחזור של קייטנה בשל מצב קיצוני של מלחמה או מגבלות פיקוד העורף תקבלו החזר כספי מלא.
מיועד לילדים בגילאי 8-13.
שעות הפעילות: 09:30-13:00
*5% הנחה ברכישת 2 קייטנות ומעלה לפרטים נוספים בסניפים .
*הילדים עובדים בקבוצות עבודה.
*יתכן שהבצקים יהיו מוכנים מראש בשל זמן ההתפחה הדרוש.
יש לרשום בהערות: שם הילד/ה + גיל + האם ישנן אלרגיות למזון










הבן שלי חזר ממש מאושר כל יום. נהנה מכל רגע.
נחזור שנה הבאה כנראה.
לין אוזן ממש טובה, ושפית מדהימה.
חתונה סו שפית מדהימה.
צוות מנצח
תודה רבה על חוויה כייפית ומעצימה!
הבנות הלכו בכייף וממש נהנו
שאפו לצוות על הסבלנות והארגון
והיה גם טעים
תודה!
ממליצה
אבל היה ילד שהציק לי קצת וזה הפריע לי...
תודה רבה! מצפים כבר לעוד שבוע :)
תודה רבה למיכאל נרקיס השף
מומלץ בחום
למרות שהבת שלי הייתה קצת גדולה משאר הילדים מצאו את המקום להעצים ולתת לה אחריות .
נהנתה מאוד מאוד וציפתה בכל בוקר להתחיל את הקייטנה ,
תודה רבה אתם אלופים
אוירה טובה .
נהנתי
היתי שמחה אם המתכונים היו מגיעים בניילונית ולא סתם כדפים מפוזרים
תודה רבה לצוות המקסים,
תודה.
תודה רבה
הילדות שלי היו בקורסים רבים וימשיכו להגיע.
יחס מיקצועי, חוויות אין ספור ותמיד חוזרים הביתה עם קופסא מלאה בתוצרים הטעימים שהכינו.
כל הכבוד לכם!
תודה לאבישי וטינה
מקווה שזה יפתח את רצונה לטעום עוד מטעמים שונים
מושקע עד לפרטים הקטנים, דאגה לארוחת בוקר, קופסאות , מדריכים מקסימים. פשוט מעולה
טהשפית שמנצחת על הקיטנה מדהימה
והכי חשוב האוכל טעים טעים
בקיצור כיף של קיטנה עם המון ידע התנסות והנאה
תודה
מקווה ששנה הבאה תהיה לכם סדנא לגילאי 13
ותוסיפו עוד סדנאות לגילאים גדולים כמו סדנת סושי שיש בשבוע הבא ורוני נרשמה
תודה
הצוות מצויין והמתכונים היו מוצלחים וטעימים
הלכה בבוקר בכיף
וחזרה מלאה בחוויות
כולנו נהננו ממה שנויה הביאה כל יום הבייתה
היא מאד נהנתה
דלית מקסימה!!
כל הכבוד!
תודה לשפ ולשפית על הלימוד והליווי
עדי חזרה כל יום מרוצה ונלהבת
הילד שלי מאוד נהנה, חזר עם חיוך בכל יום וחוויות חדשות!
הצוות היה מדהים והכל היה מעולה!!
תודה רבה לכם על העשייה, ישר כוח!
קייטנה כיפית ומגניבה!
תודה רבה על קיץ חוויתי..