Go TOP

זמני אספקה 5-7 ימי עסקים

מצטרפים למועדון עכשיו ומקבלים קופון בסך 50 ש”ח. לפרטים  >>>

GET 10% OFF NOW!

כל המותגים, כל המבצעים, כל הסדנאות - אצלכם במייל לפני כולם
*קוד קופון 10% הנחה ישלח במייל לנרשמים חדשים לניוזלטר

    צור קשרצור קשר User שלום אורח, התחבר
    0 icon cart 0.00
    מוצר
    סה״כ
    כמות
    מחיר סופי: 0.00
    חבר מועדון? הזדהה / הצטרף בהמשך וקבל 10% הנחה
    add to wishlist
    רשימת המועדפים שלך ריקה
    התחל בקניה
    קייטנת המסעדות 2026

    קייטנת המסעדות 2026

    שתף עמוד:

    אחת הפעילויות האהובות על ילדים היא בישול ואפייה.
    בחופשת הקיץ הקרובה, רשת 4Chef מציעה חווית קייטנת בישול מרגשת לילדים במחזורים של חמישה ימים.
    ילדיכם ילמדו כיצד להכין מנות טעימות, ויחוו ידע מקצועי חדש מתחום הבישול והאפייה.
    הקייטנה מועברת על ידי צוות שפים מיומנים, בעלי ניסיון רב בעבודה עם ילדים.
    בואו והצטרפו אלינו לקייטנת הבישול שתעניק לילדים חוויה של ידע, טעם והנאה בכל טעימה!

    בסיום הקייטנה, בסוף יום ה', נקיים הפנינג טעימות בשיתוף ההורים. 
    השפים הצעירים יקבלו: תעודת סיום קייטנה, סינר שף צעיר וקופסאת אוכל איכותית לביה"ס.
    ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת, בהחזר כספי מלא, וזאת עד 7 ימי עסקים לפני מועד התחלתה.
    יש לציין שהפעילות מתקיימת בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובצמוד לכל מתחם קיים מרחב מוגן תקני.
    במידה ויבוטל מחזור של קייטנה בשל מצב קיצוני של מלחמה או מגבלות פיקוד העורף תקבלו החזר כספי מלא.

    מיועד לילדים בגילאי 8-13.

    שעות הפעילות: 09:30-13:00

    *5% הנחה ברכישת 2 קייטנות ומעלה לפרטים נוספים בסניפים .

    *הילדים עובדים בקבוצות עבודה. 

    *יתכן שהבצקים יהיו מוכנים מראש בשל זמן ההתפחה הדרוש.

    יש לרשום בהערות: שם הילד/ה + גיל + האם ישנן אלרגיות למזון

    cours

    סילבוס הקורס
    יום א' - שאנז אליזה המסעדה הצרפתית

    ארוחת בוקר  
    פרנץ טוסט מתוק/מלוח
    גבינות
    מבחר ירקות ופירות
    ארוחת צהריים 
    קיש בטטה וגבינות
    קיש בצל מקורמל 
    סלט ירוק עם ויניגרט קלאסי
    רטטוי
    עוגת קרפים

    יום ג' -רחובות טוקיו המסעדה היפנית

    ארוחת בוקר בנטו בוקס
    כריך חביתה מעוצב
    ירקות מעוצבים
    נאגטס תירס
    ארוחת צהריים
    רול אינסייד אאוט
    רול פוטומאקי – אצה בחוץ, רול רחב.
    אוניגירי
    בנופי פאי

    יום ה' - אוכל רחוב עולמי

    ארוחת בוקר
    “סוכריות” עראייס במילוי פלאפל
    טחינה
    סלט ירקות קצוץ
    ארוחת צהריים
    פיש אנד צ’יפס עם איולי
    פרייד רייס  – אורז מוקפץ צבעוני
    שיפודי עוף ברוטב סאטה
    חטיף שוקולד דובאי

    יום ב' - דולצ'ה ויטה המסעדה האיטלקית

    ארוחת בוקר 
    פיצה אישית עם מבחר תוספות
    מבחר ירקות טריים
    ארוחת צהריים
    רביולי במילוי ריקוטה ופרמזן  ברוטב שמנת קלאסי
    ניוקי ברוטב עגבניות
    סלט פנצנלה
    סופגניות ריקוטה ולימון איטלקיות

    יום ד' -פודו מקסיקו המסעדה המקסיקנית

    ארוחת בוקר
    טאקו ברקפסט
    שייק פירות אקזוטי
    ארוחת צהריים
    צ’ילי קון קארנה
    אורז 
    סלט שעועית צבעוני 
    פאהיטה עוף עם סלסה מעושנת
    צורוס מושלם

    יום א' - שאנז אליזה המסעדה הצרפתית

    ארוחת בוקר  
    פרנץ טוסט מתוק/מלוח
    גבינות
    מבחר ירקות ופירות
    ארוחת צהריים 
    קיש בטטה וגבינות
    קיש בצל מקורמל 
    סלט ירוק עם ויניגרט קלאסי
    רטטוי
    עוגת קרפים

    יום ב' - דולצ'ה ויטה המסעדה האיטלקית

    ארוחת בוקר 
    פיצה אישית עם מבחר תוספות
    מבחר ירקות טריים
    ארוחת צהריים
    רביולי במילוי ריקוטה ופרמזן  ברוטב שמנת קלאסי
    ניוקי ברוטב עגבניות
    סלט פנצנלה
    סופגניות ריקוטה ולימון איטלקיות

    יום ג' -רחובות טוקיו המסעדה היפנית

    ארוחת בוקר בנטו בוקס
    כריך חביתה מעוצב
    ירקות מעוצבים
    נאגטס תירס
    ארוחת צהריים
    רול אינסייד אאוט
    רול פוטומאקי – אצה בחוץ, רול רחב.
    אוניגירי
    בנופי פאי

    יום ד' -פודו מקסיקו המסעדה המקסיקנית

    ארוחת בוקר
    טאקו ברקפסט
    שייק פירות אקזוטי
    ארוחת צהריים
    צ’ילי קון קארנה
    אורז 
    סלט שעועית צבעוני 
    פאהיטה עוף עם סלסה מעושנת
    צורוס מושלם

    יום ה' - אוכל רחוב עולמי

    ארוחת בוקר
    “סוכריות” עראייס במילוי פלאפל
    טחינה
    סלט ירקות קצוץ
    ארוחת צהריים
    פיש אנד צ’יפס עם איולי
    פרייד רייס  – אורז מוקפץ צבעוני
    שיפודי עוף ברוטב סאטה
    חטיף שוקולד דובאי

    89 תגובות
    דירוג ממוצע: 4.8
    רותם בריל
    2025-08-16 09:08:13
    הייתה קייטנה מלמדת ומהנה.
    הבן שלי חזר ממש מאושר כל יום. נהנה מכל רגע.
    נחזור שנה הבאה כנראה.
    ענבל לוי אנא של גאיה לוי
    2025-08-11 07:56:33
    גאיה שלי חזרה בכל יום מהקייטנה מלאת חוויות על התנסויות מקסימות, רוצה להודות לשף חן סבן על סבלנות, הקשבה לצרכים של גאיה, על חיוך ואמונה בדרך.
    ילנה פייגין
    2025-08-08 13:55:32
    זה שבוע השני ברצף, שהבנות שלי בקייטנת בישול,
    לין אוזן ממש טובה, ושפית מדהימה.
    חתונה סו שפית מדהימה.
    צוות מנצח
    מיכאל ומירה קורצקי
    2025-08-08 12:14:53
    היה מהמם! ילדים נהנו ולמדו המון
    הילה כהן
    2025-08-08 08:15:25
    קייטנה מעשירה ומהנה, הילדים נהנו ורצו כבר את היום הבא.
    עמי
    2025-08-07 22:33:35
    מעולה
    ענת תבור
    2025-07-18 08:32:21
    ליאור מאוד נהנה בקייטנה. אמר שחם מאוד נעימה ומקצועית. נותן חמישה כוכבים.
    תודה רבה על חוויה כייפית ומעצימה!
    דנה ספיר בויום
    2025-07-17 22:59:59
    גאיה נהנתה מאוד
    אתי גבאי
    2025-07-17 22:40:46
    היה מקסים
    הבנות הלכו בכייף וממש נהנו
    שאפו לצוות על הסבלנות והארגון
    והיה גם טעים
    אוריה הרפז
    2024-09-01 19:43:40
    מצויין
    דור ויין
    2024-08-25 18:29:41
    הקייטנה הייתה מצויינת . דור נהנה מאוד והלך בשמחה והתלהבות כל בוקר
    אלנה דורון
    2024-08-25 09:45:20
    תודה רבה על הסבלנות וההשקעה בתקופה משוגעת שכזו
    אלי קרליש קציר
    2024-08-03 15:30:07
    קייטנה מעולה חווייתית נחזור!!!
    אסנת
    2024-08-02 13:18:06
    הבן שלי בן ה11 היה מבסוט,מאושר,וקיבל הרבה כלים ליישם ולחזק את תחביב הבישול שלו
    אושרת ילוז
    2024-08-02 13:03:59
    היה מעולה ומקצועי, הבן שלי נהנה ומחכה כבר להרשם לקורס הבא
    תודה!
    נעה
    2024-08-02 08:15:31
    קייטנה מוצלחת מאוד, מהנה וטעימה.
    הדס גורן
    2024-08-02 07:07:27
    הילדה נהנתה מאוד מההתנסות ממגוון מטבחים ועולמות
    גילי
    2024-08-01 22:19:50
    היה מואד כיף,
    ממליצה
    דפנה ח.
    2024-08-01 22:01:30
    קייטנה מעולה הילדה נהנתה בטירוף
    אביגיל צרויה
    2024-07-12 12:45:37
    אני נהנתי בקייטנה, ולמדתי מלא והיה ממש כיף.
    אבל היה ילד שהציק לי קצת וזה הפריע לי...
    יעל
    2024-07-12 08:48:51
    הקייטנה הכי טובה שהילדה היתה בה. שרון גבאי מקצועית בצורה בלתי רגילה יודעת להוביל את הילדים ולהנחות אותם . הילדה שלי חזרה בכל יום במשך שבועיים עם מאכלים חדשים ובעיקר עם הרצון להכין אותם שוב בבית וגם לנקות אחרי כי זה גם משהו שלמדו בקייטנה.. בטוחה שנחזור
    ליטל אלבנאי
    2024-07-12 08:28:19
    קייטנה נהדרת! מעשירה, אקטיבית, הילדים מתנסים, חווים את המטבח באופן מלא, לומדים עבודת צוות ונהנים מטעמים מעולים.
    תודה רבה! מצפים כבר לעוד שבוע :)
    ירין דניאל
    2024-07-11 22:51:05
    מעולה. פשוט כיף לראות את הילד מבשל, לוקח אחריות ומנקה אחריו והמנות פשוט טעימות. מלמד גם להיפתח לטעמים אחרים ולהגדיל את בתפריט בתזונתי של הילד
    עמית
    2024-07-11 22:05:56
    היה מאוד כיף ומושקע. למדתי דברים חדשים.
    תודה רבה למיכאל נרקיס השף
    גוני ברסלע דוגיי
    2024-07-11 22:05:32
    גוני חזרה נלהבת מכל יום במהלך הקיטנה וחיכתה בקוצר רוח ליום למחרת. היא דיברה הרבה ולחיוב על דורון, השף, על האווירה הכיפית ועל העצמאות שהיא חוותה במטבח. אנחנו מחכות למחסור הבא.
    שגית שובל
    2024-07-11 22:04:08
    היה מעולה! ביתי הכינה מטעמים ונהנתה מהיצירתיות ההצלחות והטעמים. שאפו לשרון שהיתה מדהימה
    רומי בן מנשה
    2024-07-11 22:03:26
    היה מהמם! מושקע! טעים!
    מומלץ בחום
    נטע
    2022-08-26 10:40:52
    היה מצוין!
    סדנת טעמים
    2022-08-26 08:53:52
    הבנות מאוד נהנו. חוויה מאוד מוצלחת.
    מיטל משען
    2022-08-26 01:33:41
    היה אחלה תודה
    נעמה בן דרור
    2022-08-25 23:36:15
    קייטנה מהנה וטעימה
    למרות שהבת שלי הייתה קצת גדולה משאר הילדים מצאו את המקום להעצים ולתת לה אחריות .
    נהנתה מאוד מאוד וציפתה בכל בוקר להתחיל את הקייטנה ,
    תודה רבה אתם אלופים
    קרן חצרוני
    2022-08-25 23:13:07
    קורס מדהים!!! הילדים שלי נהנו מאוד!!!
    2022-08-25 22:59:58
    דניאל נהנתה מאד מהקייטנה.
    עידו עובדיה
    2022-08-25 22:31:20
    בכללית קייטנה מעניינת ועשירה .
    אוירה טובה .
    נהנתי
    פולין
    2022-08-25 22:13:08
    הסדנה היתה מצויינת שלחתי שלוש בנות בנות 11/9/7 ולכולן היה ממש כייף!!
    2022-08-25 21:40:35
    על פי חוות הדעת של הילד הקייטנה הייתה 9 בסולם של מ 1 עד 10
    אסנת אלבכרי
    2022-08-25 21:35:36
    כיף ממש
    היתי שמחה אם המתכונים היו מגיעים בניילונית ולא סתם כדפים מפוזרים
    ליאן ודניאלה ביני
    2022-08-25 21:35:20
    היה כיף, חוויה נהדרת. הבנות קצת התאכזבו שלא הכינו את כל התפריט היומי וזה התחלק שכל קבוצה עשתה משהו. רצו להתנסות בכל :)
    תודה רבה לצוות המקסים,
    רואי ברעוז
    2022-08-25 21:32:49
    היה כייף מאוד ולמדתי הרבה דברים חדשים
    תודה.
    חופית אלימלך בן קימון
    2022-08-05 09:23:40
    הילדה ממש נהנתה להגיע ולהשתתף
    תודה רבה
    לירין מיכאלי
    2022-08-05 02:16:00
    קורס מהמם.
    הילדות שלי היו בקורסים רבים וימשיכו להגיע.
    יחס מיקצועי, חוויות אין ספור ותמיד חוזרים הביתה עם קופסא מלאה בתוצרים הטעימים שהכינו.
    ספיר רבינוביץ'
    2022-08-04 22:50:57
    ספיר נהנתה בקורס! תודה!!
    אדם כפיר
    2022-08-04 22:40:43
    היה ממש מדהים עשינו מלא מאכלים אני כנראה יחזור לשם לעוד שנה אז תודה רבה!!!!!
    נועה
    2022-08-04 22:36:10
    היה כיף
    אמילי
    2022-08-04 22:12:35
    דביר דדון
    2022-08-04 21:40:59
    היה מאוד מושקע וכיף! הוא היה מאושר!
    כל הכבוד לכם!
    מור רמות
    2022-08-04 21:40:27
    קייטנה מצויינת. הבנות נהנו. שף מקסים, סבלני. היו גאות להביא איתן את התוצרים הביתה. נשמח להרשם שוב גם לסדנאות חד פעמיות. תודה!
    ליאור דסברג-משגב
    2022-08-04 21:35:35
    היה כיף וטעים, למדתי רעיונות למאכלים, חזרתי מבסוטה כל יום
    מיכאלה שכטר
    2022-08-04 21:31:36
    היה מצויין, מיכאלה מאוד נהנתה. בטוח נחזור. תודה רבה.
    בארי שטיין
    2022-08-04 17:48:00
    הגעתי כל בוקר בהפתעה חדשה ומצפה להתחיל בהכנות וכמובן לאכול את התוצרים. קייטנה מעולה!
    עומר חרוש
    2022-07-18 11:52:52
    היה כייף, מיוחד וטעים. למדתי המון.
    תודה לאבישי וטינה
    ליבי כרכום
    2022-07-15 17:31:36
    היה מדהים
    יערה
    2022-07-15 07:25:50
    הילדה נהנת מאוד.. תודה רבה
    שרי גלנצר
    2022-07-14 22:37:58
    מיקה בתי הגיעה כל בוקר בשמחה וציפייה, וסיימה את היום בהתלהבות וציפייה ליום שלמחרת. זה אומר הכל, בעיקר תודות לדלית השפית שבהחלט נתנה לילדים ולהורים "טעם של עוד". תודה רבה גם לעוזרת השפית, אור המקסימה. בהחלט נחזור על החוויה גם בשנה הבאה.
    רוני אטלי
    2022-07-14 22:06:59
    היה מצוין!!! הבת שלי נהנת בטירוף!
    יעל שניאור פרץ
    2022-07-14 21:39:04
    אלישע נהנה ממש!! צוות מקסים ומקצועי. בהחלט נרשם שוב. תודה!
    דיאנה קוצ'ר
    2022-07-14 21:32:38
    לבת שלנו היה ממש כיף להכין דברים חדשיל מבחינת טעמים...
    מקווה שזה יפתח את רצונה לטעום עוד מטעמים שונים
    מיקי חבר
    2022-07-09 10:02:37
    הבת שלי מיה חבר בת 11 סיימה את הקייטנה עם ששי בת אביב.היא נהנתה מכל רגע ,עפה על ששי השף.קיצור שווה ביותר והרמה גבוה ה
    עופרי סלסי
    2019-08-11 09:14:43
    היה מעולה , עופרי מאוד נהנתה.
    קופיטמן מריה
    2019-08-10 12:05:41
    הילדים נהנו מאוד, מגוון המנות היה גדול מאוד וכל המשפחה נהנתה לאכול את המנות שהן הביאו הביתה בסוף היום. חוויה לכולם
    רון נאור
    2019-07-19 11:08:22
    נהניתי מאד, תודה רבה
    עומרי מנדל
    2019-07-19 00:40:55
    הקייטנה הייתה חוויתית ומצויינת, הבן שלי נהנה מאוד.
    זוהר וידאל
    2019-07-18 23:20:35
    בתי נהנתה מאוד, החוויה היתה חיובית ביותר.
    מושקע עד לפרטים הקטנים, דאגה לארוחת בוקר, קופסאות , מדריכים מקסימים. פשוט מעולה
    אירנה פרנקל
    2019-07-18 22:45:09
    היתה הוויה נהדרת. הקורס מושקה ואנשי הצוות מקצויעים ולעבודה עם ילדים. הילדה שלי ביקשה להרשם גם לשנה הבא. זה אומר המון
    שי שקורי
    2019-07-18 21:46:00
    סנדה כייפית. הילדה חזרה מלאת חוויות. אין ספק שנתראה שוב.
    עירית אמא של שני מזרחי
    2019-07-18 21:38:55
    שני נהנתה מאוד מהקורס, מהבישול, מהצוות, חוויה טובה, מומלץ מאוד!
    מירב בראונשטיין
    2019-07-18 21:34:08
    היה מעולה...גיא מאוד נהנה
    טהשפית שמנצחת על הקיטנה מדהימה
    והכי חשוב האוכל טעים טעים
    בקיצור כיף של קיטנה עם המון ידע התנסות והנאה
    עמית ניסן
    2018-08-30 22:48:53
    5 כוכבים
    אייל אשכנזי
    2018-08-30 21:31:32
    היה כייף מאוד.
    תודה
    הראל אבני
    2018-08-10 08:04:06
    הראל מאוד נהנה. היתה לו התנסות במטבח ברמה גבוהה. חוויה טובה מומלצת וכמובן טעימה
    רוני חכמוב
    2018-08-10 07:16:48
    הסדנא היתה מעולה הבת שלי מאוד נהנתה
    מקווה ששנה הבאה תהיה לכם סדנא לגילאי 13
    ותוסיפו עוד סדנאות לגילאים גדולים כמו סדנת סושי שיש בשבוע הבא ורוני נרשמה
    תודה
    נעמה אלסטר
    2018-08-09 23:51:48
    היה מצויין! נעמה נהנתה מאוד!
    הצוות מצויין והמתכונים היו מוצלחים וטעימים
    אור וסקר
    2018-08-09 22:33:15
    היה כול כך כיף שאני מתחילה להכין בבית את הדברים האלו !
    נאיה, אופיר עדי, נועה - בירן
    2018-08-09 22:10:30
    היה מדהים, מלמד, מעניין ומרתק, תוכנית מעולה לילדים בניצוחה של השפית אלה המדהימה והסו שפיות ענת ובתה. כל הכבוד , נחזור בשנה הבאה
    יובל רונן בירן
    2018-08-09 22:08:05
    מעולה מעולה מעולה, השפית אלה והסו שפיות ענת ובתה היו מקצועיות, תוכנית מותאמת, מאתגרת, ומלהיבה. תודה רבה
    ירדן פרנקו
    2018-08-09 21:44:21
    הקורס / קייטנת בישול היה מצויין. הבת שלי חזרה שמחה ומדושנת עם הרבה אנרגיה ומוטיבציה לבשל לכולנו ארוחות טעימות. השפית דלית מקסימה. עזרה לנו לאורך הקורס והיתה זמינה לשאלות וסיוע. עקב היותנו שכנות אף סייעה בהסעה. היה מצויין. תודה רבה
    2018-08-09 21:33:23
    10
    לוטם פטורי
    2018-07-22 06:47:27
    לוטם ממש נהנת
    הלכה בבוקר בכיף
    וחזרה מלאה בחוויות
    רעי אייזדורפר
    2018-07-20 10:41:59
    היה נפלא. תודה על ההתנסות המקצועית.
    ליהי מוסקוביץ
    2018-07-20 06:58:25
    היה נהדר מגוון מקצועי ומהנה
    יהלי נוי
    2018-07-19 21:55:35
    קייטנה מעולה!!
    נועה גרינבוים
    2018-07-19 21:49:23
    היה ממש ממש מוצלח
    כולנו נהננו ממה שנויה הביאה כל יום הבייתה
    היא מאד נהנתה
    דלית מקסימה!!
    זואי נווס דואן
    2018-07-19 21:44:18
    חוויה יוצאת דופן של טעם, ריח ומגע באוכל. זואי (10) גילתה עולם חדש ונהנתה מכל רגע החל מקבלת הפנים החמה בבוקר ועד לשובה הביתה עם קופסת אוכל ובה ארוחת צהריים צבעונית, מגוונת, אסתטית ובעיקר טעימה מעשה ידיה.
    כל הכבוד!
    נטע מלמד
    2018-07-19 21:43:55
    היה אחלה!!!
    עדי דבש
    2018-07-19 21:42:48
    תודה רבה היה נהדר
    תודה לשפ ולשפית על הלימוד והליווי
    עדי חזרה כל יום מרוצה ונלהבת
    טטיאנה גורודצקי
    2018-07-19 21:39:47
    קייטנה מעולה!
    הילד שלי מאוד נהנה, חזר עם חיוך בכל יום וחוויות חדשות!
    הצוות היה מדהים והכל היה מעולה!!
    תודה רבה לכם על העשייה, ישר כוח!
    קייטנה כיפית ומגניבה!
    גיישין כריסטינה
    2018-07-19 21:38:42
    השפית דלית ולימור -היו מדהימות. בנות דנה ומאי נהנו וקיבלו תענוג מקייטנה!! כל הכבוד לכם ובהצלחה בהמשך!!!
    ויסמן אילאי
    2018-07-19 21:34:18
    קייטנה מדהימה,מעניינת מעשירה מעניקה לילדים ביטחון במטבח דלית והסו שפיות היו נפלאות .
    תודה רבה על קיץ חוויתי..
    ליה עדי
    2018-07-19 21:33:39
    היה נהדר מדהים עידו היה ממש מקסים.

      קבוצת הוואטספ השקטה של 4Chef תהיו הראשונים לדעת על מקומות פנויים בסדנאות ועדכונים חמים!
      whatsapp