טעימה מאיטליה // סדנה קולינרית
סדנת הבישול טעימה מאיטליה מביאה את מיטב מנות המטבח האיטלקי, עושה שימוש בקמח איטלקי ובחומרי גלם איכותיים ביותר.
כל זאת כדי שתוכלו ליהנות מחוויה שלמה של הכנה (כולל רידוד במכונת פסטה), למידה, בישול ואכילת המנות שיוכנו על ידכם.
בואו לקחת חלק במסע קולינרי מרתק במחוזות איטליה השונים והטעימים בעולם.
**בסדנה מוגש יין מיקבי רמת הגולן
המקומות מוגבלים – שריינו את מקומכם לחוויה צבעונית ומלאת טעמים!
שף סוג 5, בעל 18 שנות ניסיון במטבחים מגוונים ובמסעדות אצל שפים בין לאומיים.
בעל חיבור עמוק למטבחים חובקי עולם. כיום מורה ומדריך בבתי ספר של משרד העבודה ללימודי טבחות סוג 1, מעביר סדנאות בישול חווייתיות, יועץ קולינרי ועוסק בבניית תפריטים למסעדות.
עבודתו מתמקדת בטכניקות בישול, בחשיבות איכות חומרי הגלם, הטיפול בהם והחיבור ביניהם. ״אני שף המאמין בתקשורת עם הסועדים, החיבור למזון ואווירה עם חיוך״
לעמוד השף >







תודה לאביחי על הלמידה ,על העונג הכל היה טעים ומגוון
ממש נהנתי ! ללא ספק איישם את מה שלמדתי בבית למשפחה וחברים.
אבישי מקסים, מסביר מצויין, ונותן אווירה טובה במהלך הסדנה
מקווה להגיע שוב
אבישי הוא שף אלוף וסופר נחמד שענה על כל השאלות, הסביר והדגים הכל בחיוך, בסבלנות, בבהירות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. לדבר כזה ציפיתי כשנרשמתי לסדנה ואכן התמורה הייתה שווה את זה.
המנות היו טעימות מאוד, גיליתי איך לשפר את המנות שאני מכין ומה היו טעויות שעשיתי, הכל בזכות הידע שאבישי משתף בסדנה.
תודה גם ליובל ושאר הצוות שאפשרו לסדנה להתקיים באופן הטוב ביותר.
נהנתי ואני ממליץ מאוד! בכללי
היה מקסים. אוירה נעימה הדרכה מצוינת. היה כיף .
תודה אבישי אבקסיס שהיה נפלא !
למדנו הרבה ומקוה וממש את מה שלמדנו.
תודה רבה
אבישי שף מעולה, מלמד ומסביר ומעביר את המידע באווירה כיפית.
מומלץ מאוד !
נהנתי מאד מהסדנא, מאיך שהונגש אלינו המידע והאווירה הכללית בסדנה, החוייה לעשות יחד כקבוצה את המתכונים המדהימים האלו.
ממליצה בחום
מתכונים נבחרים טובים ומגוונים
השף היה מקצועי, סובלני, ידידותי, רצה להעשיר אותנו המשתתפים בידע, ולין הסו-שפית יעילה, חמה ומשרה אווירה טובה. ניכרה נדיבות בהגשת המנות ובחומרי הגלם, אפילו ההגשה היתה בכלים יפים. הכל מא׳ ועד ת׳ היה מעולה, האמת לא ציפיתי לכזאת הקפדה על הכל. ברור לי שאחזור לסדנא נוספת. תודה לבחור הנחמד ששטף המון כלים. חוויה מיוחדת ממש!
בטוח שנחזור לעוד סדנאות
השף היה מצויין. חביב מקצועי
נהנינו מאוד. הכל היה טעים. האירוח היה מעים ומהנה
ובטוח שנירשם לעוד סדנאות. תודה
מומלץ
בחום !!!!
הגענו אני וביתי נהננו מאוד. למדנו והחכמנו.
התנסנו ואכלנו.
השף היה מקסים ומקצועי אירגון טוב
היה מעולה ממש
תודה!
נתראה בסדנה הבאה
אבישי היה גם כן נהדר. העביר את הסדנה במקצועיות, בהומור ובהרבה רצון טוב והסברים.
ממליצים מאוד על הסדנה עם אבישי
אבישי השף עשה לנו חוויה מגניבה מאוד.
לקחתי כמה טיפים לבישול.
השף אבישי מעביר ברור, בנעימות ובחיוך את הסדנא.
האוכל היה טעים מאד.
חיים תותח
הסדנא הועברה בצורה מהנה,מלמדת ועם לא מעט הומור
הכי חשוב שגם למדנו טכניקות וגם שבענו כמובן
תומרה מלאה לסכום ששילמנו
נהננו מהאווירה מההסברים והטיפים לבישול יעיל יותר במטבח.
אבישי העביר את הסדנא בצורה כיפית והיה סבלני עם הרבה הומור.
האוכל היה טעיםםםם ברמות.
תמסרו את תודנו לאבישי.
אחלה סדנה ממליצה בחום.
לגמרי אמליץ על הסדנה, היה כיף וחינוכי