תקנון הצטרפות לסדנה ולקייטנה
תקנון רכישת סדנאות בישול, קורסים וקייטנות בישול
- כללי – הוראות התקנון שלהלן מטרתן להגדיר את זכויותיך וחובותיך הלקוח בקשר עם חברת 4Chef (להלן: החברה) ושירות הלקוחות שלה, כולל השימוש באתר האינטרנט והזמנת הסדנה, הקייטנה או הקורס (להלן: פעילות) באמצעותו.
מועד הפעילות להלן = מועד הסדנה או מועד המפגש הראשון במידה ומדובר בקורס או קייטנה. - בעלי אתר האינטרנט הינה חברת 4chef בע”מ, מספר חברה 513387050 .
- בכל שאלה הנוגעת לאתר האינטרנט ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה
בכתובת המקצועות 16 מודיעין
בטלפון 08-9110900
בוואטסאפ: 08-9110900
במייל service@4chef.co.il . - תקנון זה מהווה הסכם מחייב בין הלקוח לבין חברת 4Chef בע”מ, ובעצם ההצטרפות לפעילות המוצעת ע”י החברה, מסכים מאשר ומצהיר הלקוח ו/או המבקר באתר כי קרא את כל הוראות התקנון וכי הוא מוכן לקבל על עצמו את כל הוראותיו ככתבן וכלשונן.
- התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומופנה לשני בני המינים באופן שווה.
הצטרפות לפעילות
- הזמנת פעילות כאמור מתבצעת באמצעות שירות הלקוחות של 4Chef בערוציו השונים, כולל דרך אתר האינטרנט, אחד מנציגי השירות, או באמצעות אחד המועדונים העובד בשיתוף פעולה עם 4Chef.
- במידה ושובר ההשתתפות נרכש דרך מועדון, הוראות המועדון תקפות לכל נושא ההזמנה מאותו מועדון וביטול שובר.
- בכל מקרה – ההוראות המופיעות בתקנון זה של החברה, גוברות בכל הקשור להשתתפות בפעילות, ביטולה או העברת הרשמה לפעילות אחרת.
- לאחר רכישת פעילות, יקבל הלקוח באופן מידי באמצעות המייל ו/או SMS, אישור על ביצוע ההזמנה. חשבונית מס תישלח ללקוח במעמד הרכישה.
מדיניות ביטול עסקה
- תנאי ביטול עסקה לבקשת הלקוח:
זכותו של הלקוח לבטל את הזמנתו בהתאם למדיניות החברה המפורטת להלן כפי שתהיה בתוקף במועד הביטול, ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
כמו כן ביטול השתתפות בפרק זמן של פחות מ 14 יום ממועד הרכישה אפשרי עם החזר כספי מלא, ובלבד שנותרו יותר מ 3 ימים למועד הפעילות.
- ניתן לבטל השתתפות בסדנה בהודעה לחברה, עד 3 ימי עסקים טרם מועדה המקורי של הפעילות או 7 ימים מראש במקרה של קייטנה או קורס.
- במקרה של ביטול השתתפות מצד הלקוח, בפרק זמן פחות מזה המפורט בסעיף 2 a, יבוצע חיוב מלא של הלקוח בגין הפעילות (אמור לגבי סדנה או קייטנה). במידה ומדובר בקורס – יבוצע חיוב ע”ס 50% מדי ההרשמה המלאים.
- את הודעת הביטול יש להעביר לחברה בכתב (במיילservice@4chef.co.il או בוואטסאפ 08-9110900).
- במידה ולקוח עשה הזמנה ושכח לבקש הנחה (חבר מועדון ו/או כל הנחה אחרת) לא ניתן לבצע זיכוי. ההנחה על ההפרש תינתן בgift card לרכישה ברשת 4chef .
- שינוי מועד קייטנה לבקשת הלקוח יהיה ניתן רק פעם אחת למשתתף, כל שינוי נוסף יהיה כרוך בתשלום בסך 100 ₪ .
- לאחר קבלת הודעת הלקוח כאמור, יוכל הלקוח לבחור בין החלופות הבאות:
- להעביר את זכות ההשתתפות שלו לאדם אחר לבחירתו, ולעדכן את החברה בפרטי המשתתף האחר. או –
- להירשם לפעילות זהה במועד אחר או לפעילות אחרת באותו מדרג או עלות – הכל לפי מקום פנוי. או
- לקבל זיכוי שווה ערך כספי, למימוש ב 4Chef (לרכישת מוצרים, סדנאות וכד’). או –
- לקבל החזר כספי מלא (כפי שמופיע בתנאי הביטול המפורסמים בעמוד הרכישה באתר) באמצעות אמצעי התשלום בו ביצע הלקוח את הזמנת הסדנה.
- ביטול ביוזמת החברה –
לחברה זכות לבטל השתתפות לקוח בפעילות, ו/או לבטל את הפעילות כולה. הסיבות לכך יכולות להיות: היעדר רישום לפעילות, תקלה במקום שאינה מאפשרת את קיום הסדנה, או כח עליון לא צפוי, אלרגיות.- במקרה כזה החברה תעדכן את הלקוח, בהתאם לפרטי ההתקשרות שנמסרו על ידו בעת הרשמתו באתר האינטרנט, ותציע לו לבחור מבין החלופות הבאות:
- להירשם לפעילות זהה במועד אחר או לפעילות אחרת באותו מדרג או עלות – הכל לפי מקום פנוי. או –
- לקבל זיכוי שווה ערך כספי, למימוש ב 4Chef (לרכישת מוצרים, סדנאות וכד’). או –
- במקרה כזה החברה תעדכן את הלקוח, בהתאם לפרטי ההתקשרות שנמסרו על ידו בעת הרשמתו באתר האינטרנט, ותציע לו לבחור מבין החלופות הבאות:
- לקבל החזר כספי מלא (כפי שמופיע בתנאי הביטול המפורסמים בעמוד הרכישה באתר) באמצעות אמצעי התשלום בו ביצע הלקוח את הזמנת הסדנה.
- בכל מקרה כאמור בסעיפים 1-2, ללקוח ו/או למי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות מכל מין וסוג שהוא בקשר לביטול השתתפות הלקוח הסדנה כלפי החברה ו/או מי מטעמה.
אחריות
- אחריות להזמנת סדנאות – החברה מביאה לידיעת הלקוח ו/או המבקר באתר האינטרנט ו/או מי מטעמם כי התיאור של הסדנאות באתר האינטרנט הינו תמציתי ולצורך הדגמה כללית בלבד, כי התמונות הינן להמחשה בלבד, כי מדובר בסדנאות דינמיות התלויות בין השאר במשתתפים ו/או בשפים שאינם בשליטת החברה, שאין הכרח שיהיו זהות למתואר באתר, וכי התיאור נסמך בין היתר על מידע שנמסר לחברה מצדדים שלישיים.
- החברה או מי מטעמה לא תישא באחריות בשל אי התאמה, טעות, אי הבנה או חוסר בפרט כלשהו שעלול להיגרם בין תיאור הסדנה לבין ביצועה בפועל.
- החברה לא תהיה אחראית לנזק ו/או הפסד כלשהם שייגרמו ללקוח ו/או לצד ג’ כלשהו כתוצאה מהזמנה המתבצעת באתר ו/או מאי היכולת לבצע הזמנה, ושייגרמו כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח ו/או צד ג’ כלשהו, ו/או כתוצאה מתקלה טכנית בתקשורת, ו/או כתוצאה מתקלה טכנית בחומרה ו/או בתוכנה הקשורים לאתר, ו/או מכל סיבה אחרת.
- הלקוח יישא באחריות מלאה וישפה את החברה בגין כל נזק ו/או הפסד שייגרם ללקוח ו/או לחברה ו/או לצד ג’ כלשהו בגין כל טעות שביצע הלקוח בביצוע ההזמנה.
- אלרגיות – בתהליך הרשמת לקוח לפעילות, באחריותו לציין אלרגיות מכל סוג במידה וקיימות אצל המשתתף. אנו ממליצים מראש לבעלי אלרגיות קשות, שלא להירשם לסדנאות בהן מצוין במפורש שמכינים בהן מנות המכילות חומרי גלם אליהם המשתתף אלרגי. יש לקחת בחשבון שמתחמי הסדנאות אינם סטריליים ומכילים חומרי גלם רבים ומגוונים ואף שאריות שלהם. לכל הפחות יש ליצור עימנו קשר, לאחר העברת העדכון לגבי האלרגיה, ולבחון, עם מנהל הסדנאות ב 4Chef אם יש אפשרות למנות תחליפיות ובכלל את חומרת האלרגיה ואת דרכי הפעולה. במקרים מסוימים וקיצוניים 4Chef שומרת את הזכות לבטל השתתפות משתתף בשל חוסר האפשרות לקחת את האחריות על אלרגיה קשה ככל שדווחה.
פרטיות
- האתר עומד בתקן אחיד לאבטחת מידע לעסקים PCI-DSS לצורך רכישה באתר האינטרנט על הלקוח למלא את פרטיו האישיים.
- לא חלה על הלקוח חובה למסור את פרטיו האישיים, אולם ללא מילוי הפרטים האישיים הלקוח לא יוכל לרכוש באמצעות אתר האינטרנט.
- הלקוח מאשר ומסכים בזאת כי כל הפרטים האישיים שמולאו על ידו לצורך רכישה באתר האינטרנט, נמסרו על ידו מתוך הסכמה, בחירה ורצון חופשי.
- כמו כן ידוע ללקוח כי החברה תהיה רשאית לאגור במאגרי המידע של החברה את הפרטים האישיים שמולאו על ידו וכן את המידע שייאסף אודותיו תוך כדי השימוש שייעשה על ידו באתר האינטרנט וכל נתון שיופק על סמך ניתוח המידע כאמור.
- הלקוח מאשר ונותן לחברה את הסכמתו למסור את פרטיו האישיים למפעיל הסדנה או מי מטעמו.
- החברה תהיה רשאית למסור את פרטיו האישיים של הלקוח בכל מקרה בו נתקבל אצלה צו שיפוטי ו/או החלטה ו/או בקשה עפ”י דין למסור את פרטיו האישיים של הלקוח המצויים ברשותה בהתאם לפרטים שמולאו על ידו באתר האינטרנט.
- החברה רשאית להשתמש בפרטיו האישיים של הלקוח בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה, או הליכים משפטיים, ככל שיהיו, בין הלקוח לבין החברה.
- למעט האמור לעיל, החברה לא תעביר את פרטי הלקוח לצד ג’ כלשהו.
- החברה תנקוט באמצעי זהירות סבירים ומקובלים בכדי לשמור על הפרטים האישיים של הלקוח.
- ללקוח או למי מטעמו לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד החברה במידה וייחשפו פרטי הלקוח למרות אמצעי הזהירות בהן נקטה החברה.
קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני באתר האינטרנט של החברה, לרבות זכויות היוצרים, התמונות, הטקסטים, העיצובים, סימני המסחר, המתכונים, תיאור הסדנאות, תיאור המוצרים, וכיוצ”ב, הינם רכושה הבלעדי של החברה ו/או מי מטעמה ו/או של צדדים שלישיים מטעם החברה, וחל איסור מוחלט לעשות בהם כל שימוש מסחרי או אחר, ואין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק, לשנות עיצוב ו/או ממשק ולתרגם מידע כלשהו המוצג באתר האינטרנט.
אין להשתמש בנתונים המתפרסמים באתר האינטרנט לצורך הצגתם באתרי אינטרנט אחרים ו/או בשירות אחר כלשהו ו/או כל שימוש אחר ללא אישורה מראש ובכתב של החברה.
דין ושיפוט
כל מחלוקת בקשר עם פרשנותו ו/או אכיפתו של תקנון זה ו/או פעולה ו/או סכסוך הנובעים מתקנון זה ו/או משימוש באתר האינטרנט ו/או ביצוע רכישה באתר האינטרנט (להלן – “המחלוקת”), תידון לפי הדין הישראלי בלבד, ולבתי המשפט בתל אביב נתונה סמכות שיפוט ייחודית לפתרון המחלוקת בין הצדדים.