תקנון הזמנות, ביטולים ומועדון
לקוחות יקרים, אנו מודים לכם על התעניינותכם וכוונתכם לרכוש באתר האינטרנט של 4Chef.
התקנון המפורט בהמשך רלבנטי בכל פעולת רכישה באתר 4Chef. חשוב לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, ולהסכים לתנאיו, בטרם ביצוע הרכישה.
ביצוע רכישה באתר מהווה את הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.
I משלוחים ואיסוף עצמי
- משלוחים
- 4Chef מקפידה לעמוד בסטנדרט לפיו 90% מההזמנות מגיעות ליעדן תוך 3 ימי עבודה!
- אנו מתחייבים על מסירה עד בית הלקוח בתוך 5 ימי עסקים.
- ימי האספקה מתחילים להיספר מיום העסקים הבא לאחר אישור חברת האשראי למזמינים עד השעה 17:00
יום עסקים – אינו כולל את יום ביצוע ההזמנה, מתחיל להיספר מהיום הראשון לאחר ביצוע ההזמנה שאינו שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום זיכרון, יום שבתון או יום בחירות. -
שינוי בכתובת המשלוח, במידה ויתאפשר יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.
-
בזמן חגים, חודש נובמבר או מבצעים מיוחדים, זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.
עלות המשלוח: - בקנייה עד 199 ש”ח: 25 ש”ח דמי משלוח עם שליח עד הבית.
- בקנייה מעל 200 ש”ח: משלוח חינם !
- איסוף עצמי
- איסוף עצמי הינו ללא עלות, מאחד מסניפי 4Chef ע”פ בחירתך. מייד עם השלמת ההכנה של הזמנתך תעודכנ/י על כך טלפונית / ב SMS וניתן יהיה להגיע ולאסוף את הזמנתך.
- ההזמנה תוכן עד 72 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (3 ימי עסקים)
- מתנה בכל הזמנה באיסוף עצמי: בכל הזמנה של מוצרים החל מ 199 ש”ח, תקבלו Gift Card ע”ס 30 ₪ במתנה למימוש בסניף בו נאספת ההזמנה.
(לא יינתן Gift Card בהזמנות באיסוף עצמי של Gift Card וסדנאות). - 4Chef מתחייבת לשמור עבורך את ההזמנה שביצעת בסניף שבחרת, לתקופה של 21 ימים מהיום בו הוכנה (וקיבלת SMS על כך). את ההזמנה ניתן לאסוף בשעות פעילות הסניף.
א. רכישת מוצרים ואספקתם
1. האתר מאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות האתר.
2. אנו (בעלי האתר) מתחייבים לספק את המוצר הנבחר כפי שהוצהר בדפי האתר, וכל זאת בהתאם לתנאי חוזה זה.
3. במקרה של מוצר שאזל במלאי או שיש בעיה באספקתו, אנו רשאים להודיעך על כך, לעדכן ולבדוק מהי החלטתך לגבי מוצר חלופי או ביטול הרכישה.
זאת עד 72 שעות ממועד הרכישה – באמצעות דואר אלקטרוני או הודעה טלפונית.
4. לא נוכל להיות אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
4.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
4.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
4.7 כל סיבה שאינה בשליטת בעל האתר.
5. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית תדירות החלוקה נמוכה יותר ולכן יתכנו עיכובים במועד המסירה. כמו כן באזורים אלה בעל האתר יהיה רשאי לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
6. בעל האתר איננו מתחייב לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי בארץ.
אם מוצר מסוים חסר במלאי, יהיה רשאי/ת הרוכש לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות.
7. אופן הצגת המוצרים באתר ייקבע על ידי בעל האתר, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי.
יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר, הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות באופן כלשהו את בעל האתר.
8. קיימים 2 סוגי אספקה של המוצרים שנרכשו, כפי שמפורטים למעלה בראש הדף: משלוחים ואיסוף עצמי.
במוצרים שהינם: שובר לסדנת בישול או לקורס וכן שובר כספי (Gift Card) קיימת בנוסף גם אפשרות קבלה ב SMS בלבד – לבחירת הלקוח.
אירועים חריגים במשלוח הזמנה לבית הלקוח:
א. במקרה והלקוח או מי מטעמו, לא יהיה נוכח בעת האספקה במען המבוקש לאספקה, והלקוח לא זמין להנחייה היכן להשאיר את ההזמנה,
יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו, הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות מועד אספקה חדש.
במקרה כזה, יחויב הלקוח בדמי המשלוח המקוריים וכן בדמי משלוח נוספים עבור ההחזרה והמשלוח החוזר, על פי התעריפים המצוינים לעיל.
ב. האמור לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה, כי הוא מסכים שהמוצרים, יושארו אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה.
האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
ג. במידה ומוצר כלשהו מגיע פגום ללקוח (שבור או קרוע) – תשלח 4Chef על חשבונה מוצר שלם מחדש אל הלקוח, וזאת רק כנגד תמונות של המוצר הפגום, שיישלח הלקוח לשירות הלקוחות 4Chef. חובה לשמור על אריזת המוצרים ואריזת המשלוח.
ד. במקרה של משלוח שלא הגיע (הן ע”פ דיווח הלקוח והן ע”פ רישומי חברת המשלוחים) – תהיה 4Chef אחראית למשלוח חדש או לביטול העסקה לבחירת הלקוח ובתיאום עם 4Chef.
II ביטול עסקה – רשת 4Chef
1. אפשרות החלפה עומדת לרשותכם. ניתן להחליף את המוצר בכל אחד מסניפי הרשת.
חשוב להקפיד להביא את חשבונית העסקה, ואת המוצר באריזתו המקורית, בלי שנעשה בו שימוש.
ניתן גם לבצע החלפה באמצעות משלוח המוצר בחזרה אלינו. לטובת התיאומים וההסברים נא חייגו אלינו: 08-9110900. עלות המשלוח באחריות הלקוח.
במידה ותהיו מעוניינים לבטל את העסקה – כמובן שגם זה אפשרי. אנו נאפשר לכם לבטל את העסקה ולהעביר אלינו את המוצר שרכשתם,
בפרק זמן של 14 ימים לכל היותר ממועד הרכישה, כפי שגם מציין חוק הגנת הצרכן.
לשם כך יש להודיע לנו במייל ל: web@4chef.co.il. חיוני לוודא, לטובת קבלת ההחזר, את הפרטים הבאים:
- למוצר מצורפת חשבונית הרכישה
- המוצר מוחזר, כשהוא חדש כפי שנרכש בחנות, באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו כל שימוש.
יודגש כי ע”פ הנחיית משרד הבריאות, בגין רכישת מוצרי מזון אין החזר כספי ואין גם אפשרות החזרה.
לגבי ביטול או דחייה של סדנת שף או קורס בישול, ראו התייחסות בנפרד בהמשך.
2. כיצד מוחזר המוצר ?
אנו ממליצים להחזיר את המוצר (לאחר ההודעה במייל) באחד מסניפי הרשת שלנו.
זוהי הדרך הבטוחה והמהירה – אם היא כמובן מתאימה לכם. ניתן גם להחזירו במשלוח – במקרה זה חיוני לשלוח בדואר שליחים (עלות המשלוח תחול על הלקוח).
אנו נתאם עמכם את המשלוח. בכל מקרה – ההחזר יינתן לאחר קבלת המוצר ב 4Chef. אנו נעדכן אתכם עם קבלתו.
3. איך ההחזר הכספי מתקבל ?
במידה ושילמתם בכרטיס אשראי – ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי שלכם. לכל סוג תשלום אחר יימסר ההחזר בצ’ק.
יש לציין כי לא יימסר החזר כספי במקרה של תשלום בתווי שי וכרטיסים מגנטיים נטענים שלא נרכשו ישירות ב 4Chef.
4. נהלי ביטול של סדנה / כיתת אמן / קורס בישול (המונח “פעילות” שמצוין בהמשך, כוונתו היא לכל אחת מפעילויות אלה).
נהלים אלה מפורטים ב”תקנון הצטרפות לסדנאות, קורסים וקייטנות” (קישור אליו באתר האינטרנט של 4Chef למטה)
ג. שירות לקוחות
לפרטים ובירורים באשר למוצרים או להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות באחת הדרכים הבאות:
- מייל: service@4chef.co.il
- באתר: מפורטים כל דרכי יצירת הקשר ב“צור קשר”
ניתן גם לשלוח פניה בדואר רגיל לפי הפרטים הבאים: 4Chef בע”מ, שד’ המקצועות 16, מודיעין, מיקוד: 7177700
III תקנון מועדון לקוחות
גרסה 1.2 (החל מה 1/9/2019)
הצטרפות למועדון:
ההצטרפות למועדון הלקוחות של חברת 4Chef בע”מ תתאפשר לכל המעוניין בכך בכפוף לתשלום דמי הצטרפות,
מילוי פרטים וחתימה במסגרת בקשת הצטרפות בנוסח שייקבע ע”י החברה.
תקנון זה הינו עבור החברות במועדון הלקוחות הפרטי של 4Chef. תקנון מועדון הלקוחות העסקי הינו שונה ומפורט במסמך נפרד.
דמי ההצטרפות בעלות חד פעמית של 50 ₪ כולל מע”מ.
הצטרפות למועדון דרך אתר האינטרנט אפשרית כאן
אופן ההצטרפות:
ההצטרפות למועדון תיעשה באמצעות מילוי טופס פרטי לקוח, מסירתו לרשת (פיזית באחד הסניפים, דרך טופס רישום הפרטים או דרך אתר האינטרנט),
תשלום דמי ההצטרפות וקבלת אישור חברות מהחברה.
חבר המועדון יעדכן את החברה בכתב לגבי שינוי בפרטיו, על מנת לאפשר לחברה להמשיך וליידעו בנוגע למבצעים והטבות.
החברה לא תהיה אחרית לאי קבלת הטבה, הודעה או כל דבר הנובע מאי עדכון פרטי חבר המועדון, או מכל סיבה אחרת.
הודעות בנושא שינוי פרטים יועברו באמצעות שליחת אי-מייל לכתובת Service@4Chef.co.il
הטבות המועדון:
הטבות המועדון הן אך ורק ההטבות המתוארות להלן:
- 10% הנחה לרכישה בסניפים ובאתר האינטרנט:
- אין הנחות על קורסים ארוכים (9-15 מפגשים שבועיים)
- אין כפל מבצעים והנחות.
- ברכישת Gift Card לא תתאפשר הנחת המועדון.
- הטבת יום הולדת – 50 ₪ במתנה לקניות ברשת:
- למימוש במהלך החודש הקלנדרי (הלועזי) בו חל יום ההולדת של חבר המועדון.
- מותנה בקנייה מעל 100 ₪
- למימוש בסניפי הרשת בלבד. לא ניתן לממש ברכישה באתר האינטרנט.
- לא ניתן לממש במקביל כסכום קנייה לטובת קבלת מוצרים מותני סכום קנייה.
- מבצעים ומתנות לחברי מועדון יפורסמו מעת לעת באמצעות מיילים והודעות סמס.
- הרשת רשאית לשנות כל אחת מההטבות הנ”ל, כולל (אך לא רק) – את גובה ההנחה או את הפיכתה מהנחה כספית – להנחה נצברת לקניות הבאות.
* הרשת רשאית להגדיר מבצעים עליהם לא תהיה הנחת חבר מועדון.
זכאות להטבות:
- החברות במועדון הינה אישית לחבר המועדון בלבד ואינה ניתנת להעברה או לשימוש ע”י אחר או באמצעות אחר.
- הזכאות להטבות מותנית בהזדהות כחבר המועדון במעמד הקנייה באמצעות פרטים מזהים (ת.ז, שם, טלפון נייד) או תעודה מזהה של חבר המועדון
כרטיס חבר המועדון:
- חבר/ת מועדון הינו/ה כל לקוח/ה אשר עונה להגדרת סעיף “אופן ההצטרפות” בתקנון זה. לקוח/ה לא בהכרח ת/יקבל כרטיס חבר מועדון.
- החברות במועדון הינה אישית, לא ניתנת להעברה או להסבה, ומוגבלת ללקוחות פרטיים בלבד (ולא ללקוחות עסקיים). רק חבר המועדון בעצמו רשאי לעשות שימוש בחברות במועדון ובהטבות המוקנות מכוחה.
- כרטיס חבר המועדון אינו כרטיס חיוב כהגדרתו בחוק כרטיסי חיוב, תשמ”ו-1996.
- החברה רשאית לבטל חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה שעשה שימוש לא חוקי בחברות במועדון ו/או פעל בניגוד להוראות תקנון זה ו/או החוק.
- חברות במועדון מקנה הטבות/מבצעים שונים בכל סניפי הרשת ובאתר האינטרנט.
שונות:
זכויות החברה מבלי לגרוע מכל זכות הנתונה לחברה לפי כל דין ו/או לפי תקנון זה, שומרת לעצמה החברה גם את הזכויות הבאות:
- לעדכן לפי שיקול דעתה את חברי המועדון בהטבות ומבצעים מיוחדים, ימי מכירות מיוחדים, מכירות סוף עונה ומבצעים אחרים, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה.
- לעדכן, לשנות, להפחית או להעלות את סכום דמי ההצטרפות – הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- לעדכן, לשנות, להאריך או לקצר את תוקף החברות במועדון – הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- לעדכן ולשנות את הטבות המועדון – הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לשנות בכל שלב שהוא את תנאי מועדון הלקוחות ואת ההטבות הניתנות לחברים בו.
- החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את החברות של כל חבר מטעמים סבירים (ובכלל זה: שימוש לרעה בכרטיס המועדון, סכסוך בין החברה ללקוח מכל סיבה שהיא, הפרת התחייבות של הלקוח כלפי החברה או אי ביצוע תשלום שהלקוח התחייב לבצעו כלפי החברה, התנהגות לקוח באופן פוגע כלפי החברה, ו/או בתחום חנויות החברה, וכיוצ”ב טעמים סבירים לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה).
- בכל מקרה של ביטול החברות במועדון, ע”י החבר או החברה, יובהר כי דמי ההצטרפות לא יוחזרו לחבר מכל סיבה שהיא.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם עפ”י שיקול דעתה הבלעדי. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, ובלבד שלא תיפגענה זכויות שנצברו בידי החברים עד לשינוי התקנון. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי הרשת.
- החברה תוכל להודיע בכל דרך שתמצא לנכון על הפסקת פעילות המועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובלבד שלא פגעו זכויות שהוקנו לחברים בו עד לזמן ההודעה. במקרה זה יהיה באפשרות החברים לממש את הטבות המועדון המוקנות להם במשך שלושה חודשים מיום הפסקת פעילות המועדון.
- עם ההצטרפות למועדון, מקבל על עצמו חבר המועדון את תקנון זה המחייב את שני הצדדים.
- חבר המועדון מצהיר בזה כי כל תקלה ו/או שיבוש ו/או כל אירוע אחר שאינם בשליטתה של החברה, לא ייחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את חבר המועדון בכל סעד ו/או תרופה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלוח מסרים לחבר המועדון באמצעות דואר אלקטרוני, דואר רגיל ו/או מסרונים (SMS), אלא אם הודיע הלקוח בעת ההצטרפות או בכל שלב לאחר מכן שאינו מעוניין בכך. מובהר כי הודעות אלה נדרשות על מנת ליידע את חברי המועדון לגבי הטבות המגיעות להם, וכי חברי מועדון שלא הביעו את התנגדותם לקבלת מסרים אלה מוותרים לפיכך על כל תביעה משפטית ו/או כספית בהקשר זה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. החל ממועד שינוי התקנון יחייב התקנון בנוסחו החדש. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהיה מצוי מעת לעת במשרדי החברה.
- תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת ממנו, לרבות תוקפן ופרשנותן של הוראותיו, תהיה כפופה לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנובע מתקנון זה תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב יפו.
מטעמי נוחות בלבד, תקנון זה נכתב בלשון זכר אך מופנה לשני המינים.
למידע ופרטים נוספים ניתן לפנות למייל marketing@4Chef.co.il או לטל’ 08-9110901.
עותק מתקנון זה יינתן עם דרישה וללא תמורה במשרדי החברה, בתיאום מראש ובשעות העבודה המקובלות.