שליח חינם עד 7 ימי עסקים בקניה מעל 299 ₪

צור קשר שלום אורח,
0 0
מוצר
סה״כ
כמות
סה״כ מוצרים: 0.00
*חבר מועדון? הזדהה בהמשך וקבל הנחה.
שירות לקוחות: 08-9110900

משלוחים / ביטול עסקה

לקוחות יקרים, אנו מודים לכם על התעניינותכם וכוונתכם לרכוש באתר האינטרנט של 4Chef.
התקנון המפורט בהמשך רלבנטי בכל פעולת רכישה באתר 4Chef. חשוב לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, ולהסכים לתנאיו, בטרם ביצוע הרכישה.
ביצוע רכישה באתר מהווה את הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

משלוחים ואיסוף עצמי

  • משלוחים
  • 4Chef מקפידה לעמוד בסטנדרט לפיו 90% מההזמנות יסופקו אליכם לא יאוחר מ 3 ימי עבודה! 
  • אנו מתחייבים על מסירה עד בית הלקוח בתוך 7 ימי עסקים (שהם ימי עבודה, לא כולל שישי-שבת, ערבי חג וחגים).
    עלות המשלוח:
  • בקנייה עד 199 ש”ח: 30 ש”ח דמי משלוח עם שליח עד הבית.
  • בקנייה מעל 200 ש”ח: 20 ש”ח דמי משלוח עם שליח עד הבית.
  • בקנייה מעל 299 ש”ח: משלוח חינם !
  • איסוף עצמי
    • איסוף עצמי הינו ללא עלות, מאחד מסניפי 4Chef ע”פ בחירתך. מייד עם השלמת ההכנה של הזמנתך תעודכנ/י על כך טלפונית / ב SMS וניתן יהיה להגיע ולאסוף את הזמנתך.
    • מתנה בכל הזמנה באיסוף עצמי (של מוצרים בסך מעל 199 ש”ח) תקבלו Gift Card ע”ס 30 ₪ במתנה למימוש בסניף בו נאספת ההזמנה.
      מימוש השובר כולל כפל הנחות ומבצעים. לא תקף בקנית Gift Card וסדנאות.

א. רכישת מוצרים ואספקתם

1. האתר מאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות האתר.

2. אנו (בעלי האתר) מתחייבים לספק את המוצר הנבחר כפי שהוצהר בדפי האתר, וכל זאת בהתאם לתנאי חוזה זה.

3. במקרה של מוצר שאזל במלאי או שיש בעיה באספקתו, אנו רשאים להודיע ללקוח על ביטול הרכישה.
זאת עד 72 שעות ממועד הרכישה – באמצעות דואר אלקטרוני או הודעה טלפונית.

4. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או לדואר האלקטרוני של הלקוח, 
תוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.

5. בעל האתר ידאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, או לסניף הדואר הקרוב.

6. בעל האתר לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

6.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.

6.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

6.7 כל סיבה שאינה בשליטת בעל האתר.

7. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית תדירות החלוקה נמוכה יותר ולכן יתכנו עיכובים במועד המסירה. כמו כן באזורים אלה בעל האתר יהיה רשאי לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

8. בעל האתר איננו מתחייב לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי בארץ.
אם מוצר מסוים חסר במלאי, יהיה רשאי/ת הרוכש לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות.

9. אופן הצגת המוצרים באתר ייקבע על ידי בעל האתר, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי.
יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר, הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות באופן כלשהו את בעל האתר.

10. קיימים 2 סוגי אספקה של המוצרים שנרכשו, כפי שמפורטים למעלה בראש הדף: משלוחים ואיסוף עצמי.
במוצרים שהינם: שובר לסדנת בישול או לקורס וכן שובר כספי (Gift Card) קיימת בנוסף גם אפשרות קבלה ב SMS בלבד – לבחירת הלקוח.

11. במקרה והלקוח או מי מטעמו, לא יהיה נוכח בעת האספקה במען המבוקש לאספקה,
יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו, הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות מועד אספקה חדש.
במקרה כזה, יחויב הלקוח בדמי המשלוח המקוריים וכן בדמי משלוח נוספים עבור ההחזרה והמשלוח החוזר, על פי התעריפים המצוינים לעיל.
האמור לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה, כי הוא מסכים שהמוצרים, יושארו אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה.
האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.\

 

ב. ביטול עסקה – רשת 4Chef

1. אפשרות החלפה עומדת לרשותכם. תוכל להחליף את המוצר בכל אחד מסניפי הרשת. 
חשוב להקפיד להביא את חשבונית העסקה, ואת המוצר באריזתו המקורית, בלי שנעשה בו שימוש.

ניתן גם לבצע החלפה באמצעות משלוח. לטובת התיאומים וההסברים נא חייגו אלינו: 08-9110900.

במידה ותהיו מעוניינים לבטל את העסקה – כמובן שגם זה אפשרי. אנו נאפשר לכם לבטל את העסקה ולהעביר אלינו את המוצר שרכשתם, 
בפרק זמן של 14 ימים לכל היותר ממועד הרכישה, כפי שגם מציין חוק הגנת הצרכן. 
לשם כך יש להודיע לנו במייל ל: web@4chef.co.il. חיוני לוודא, לטובת קבלת ההחזר, את הפרטים הבאים:

  • למוצר מצורפת חשבונית הרכישה
  • המוצר מוחזר, כשהוא חדש כפי שנרכש בחנות (לא עבר כל שימוש). 
  • המוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. 

יודגש כי ע”פ הנחיית משרד הבריאות, בגין רכישת מוצרי מזון אין החזר כספי ואין גם אפשרות החזרה.

לגבי ביטול או דחייה של סדנת שף או קורס בישול, ראו התייחסות בנפרד בהמשך.

2. כיצד מוחזר המוצר ?

אנו ממליצים להחזיר את המוצר (לאחר ההודעה במייל) באחד מסניפי הרשת שלנו. 
זוהי הדרך הבטוחה והמהירה – אם היא כמובן מתאימה לכם. ניתן גם להחזירו במשלוח – במקרה זה חיוני לשלוח בדואר שליחים (עלות המשלוח תחול על הלקוח). 
אנו נתאם עמכם את המשלוח. בכל מקרה – ההחזר יינתן לאחר קבלת המוצר ב 4Chef. אנו נעדכן אתכם עם קבלתו.

3. איך ההחזר הכספי מתקבל ?

במידה ושילמתם בכרטיס אשראי – ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי שלכם (אנו ניצור קשר לטובת קבלת פרטי הכרטיס). לכל סוג תשלום אחר יימסר ההחזר בצ’ק.

יש לציין כי לא יימסר החזר כספי במקרה של תשלום בתווי שי וכרטיסים מגנטיים נטענים שלא נרכשו ישירות ב 4Chef.

4. נהלי ביטול של סדנה / קורס בישול המונח “פעילות” שמצוין בהמשך, כוונתו היא סדנת שף / כיתת אמן / קורס / קייטנה.

אנחנו מודים לכם על ההתעניינות וכוונת ההצטרפות לאחת מהפעילויות הקולינריות שלנו. על סמך ניסיון העבר, אנו בהחלט מבטיחים לכם הנאה מלאה !

במידה ותרצו לבטל את ההשתתפות בפעילות – תוכלו לבחור באחת הפעולות הבאות, וזאת עד 14 ימים מיום הרכישה, ובלבד שפנייתכם הינה יותר מ-72 שעות לפני מועד הפעילות:

א. להחליף לפעילות אחרת (שוות ערך בהיבט המחיר), במועד ובמיקום חלופי כפי שתבחרו.  או –
ב. לבטל את עסקת הרכישה ולקבל זיכוי שווה ערך לרכישה ברשת 4Chef בגובה סכום הרכישה ובתוקף למשך 5 שנים.  או –
ג. לבטל את עסקת הרכישה ולקבל החזר כספי בזיכוי כרטיס האשראי שלכם.

חשוב להבין שבמידה והודעת ביטול השתתפות נמסרת מהלקוח בפרק זמן קטן מ 72 שעות לפני הפעילות, 
לא יינתן לו החזר כלשהו (אף אחת מ 3 האפשרויות להלן) וזאת בשל ההוצאות שכבר נאלצנו לבצע-בעצם שמירת המקום בסדנה,
ברכישת והכנת חומרי גלם לפי מספר המשתתפים, ובעצם קיומה של הפעילות וזימון בעלי המקצוע הנדרשים בהתאם למספר מינימום המשתתפים לקיומה.

גם ל 4Chef יש זכות לביטול פעילות. זה נדיר מאוד אבל יכול לקרות במספר מקרים כגון: הרשמה מעטה מדי,
אילוצים בלתי צפויים של השף בלי אפשרות החלפה לשף אחר, או הרשמת לקוח בטעות במצב שהסדנה כבר היתה מלאה.
במקרה כזה אנו מתחייבים להודיע לכם עד 48 שעות ולאפשר לכם לבחור מבין 3 החלופות (א – ג) שפורטו קודם לכן.

ג. שירות לקוחות

לפרטים ובירורים באשר למוצרים או להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות באחת הדרכים הבאות:

  • מייל: web@4chef.co.il
  • באתר: “צור קשר” ב www.4chef.co.il
  • בטלפון: 08-9110900

ניתן גם לשלוח פניה בדואר רגיל לפי הפרטים הבאים: 4Chef בע”מ, שד’ המקצועות 16, מודיעין, מיקוד: 7177700