משלוחים / ביטול עסקה

 

לקוחות יקרים, ראשית – אנחנו מודים לכם על התעניינותכם וכוונתכם לרכוש באתר האינטרנט של 4Chef. התקנון המפורט בהמשך רלבנטי בכל פעולת רכישה באתר 4Chef. חשוב לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, ולהסכים לתנאיו, בטרם ביצוע הרכישה. ביצוע רכישה באתר מהווה את הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

א. רכישת מוצרים ואספקתם

1. האתר מאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות האתר.

2. אנו (בעלי האתר) מתחייבים לספק את המוצר הנבחר כפי שהוצהר בדפי האתר, וכל זאת בהתאם לתנאי חוזה זה.

3. במקרה של מוצר שאזל במלאי או שיש בעיה באספקתו, אנו רשאים להודיע ללקוח על ביטול הרכישה. זאת עד 72 שעות ממועד הרכישה – באמצעות דואר אלקטרוני או הודעה טלפונית.

4. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או לדואר האלקטרוני של הלקוח, תוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.

5. בעל האתר ידאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, או לסניף הדואר הקרוב.

6. בעל האתר לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

6.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.

6.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

6.7 כל סיבה שאינה בשליטת בעל האתר.

7. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית בעל האתר יהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

 

להלן יישובים ללא הגעה:

אבנת | אדורה | אלמוג |  אספר | ארגמן | בקעות | גפן | חגי | חמדת | חמרה | יט”ב | כרמל | מחולה | מכורה | מצפה שלם | משואה | נחל אבנת | נחל רתם | נירן | נעמי | נתיב הגדוד | סוסיה | עתניאל |

רוויה | רותם | שדמות מחולה | תירוש | תלם | מעלה עמוס | שמעה.

8. בעל האתר איננו מתחייב לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי בארץ. אם מוצר מסוים חסר במלאי, יהיה רשאי/ת הרוכש לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות.

9. אופן הצגת המוצרים באתר ייקבע על ידי בעל האתר, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי. יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר, הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות באופן כלשהו את בעל האתר.

10. קיימים 2 סוגי אספקה של המוצרים שנרכשו:

  • איסוף עצמי: ללא עלות, מאחד מסניפי 4Chef ע”פ בחירת הלקוח.
  • משלוח עד הבית – מסירה עד בית הלקוח בתוך 7 ימי עסקים. בקנייה עד 100 ש”ח: מחוייב בתוספת תשלום ע”ס 30 ש”ח (משלוח עם שליח עד הבית) | בקנייה מעל 100 ש”ח: 19 ש”ח דמי משלוח עם שליח עד הבית, בקנייה מעל 299 ש”ח: משלוח חינם ! 
  • שובר/ים לסדנאות או לקורסים – משלוח עם שליח או SMS או EMAIL או באיסוף עצמי.

11. במקרה והלקוח או מי מטעמו, לא יהיה נוכח בעת האספקה במען המבוקש לאספקה, יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו, הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות מועד אספקה חדש. במקרה כזה, יחויב הלקוח בדמי המשלוח המקוריים וכן בדמי משלוח נוספים עבור ההחזרה והמשלוח החוזר, על פי התעריפים המצוינים לעיל. האמור לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה, כי הוא מסכים שהמוצרים, יושארו אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.\

 

ב. ביטול עסקה – רשת 4Chef

1. אפשרות החלפה עומדת לרשותכם. תוכל להחליף את המוצר בכל אחד מסניפי הרשת. חשוב להקפיד להביא את חשבונית העסקה, ואת המוצר באריזתו המקורית, בלי שנעשה בו שימוש.

ניתן גם לבצע החלפה באמצעות משלוח. לטובת התיאומים וההסברים נא חייגו אלינו: 08-9110900.

במידה ותהיו מעוניינים לבטל את העסקה – כמובן שגם זה אפשרי. אנו נאפשר לכם לבטל את העסקה ולהעביר אלינו את המוצר שרכשתם, בפרק זמן של 14 ימים לכל היותר ממועד הרכישה, כפי שגם מציין חוק הגנת הצרכן. לשם כך יש להודיע לנו במייל ל: web@4chef.co.il. חיוני לוודא, לטובת קבלת ההחזר, את הפרטים הבאים:

  • למוצר מצורפת חשבונית הרכישה
  • המוצר מוחזר, כשהוא חדש כפי שנרכש בחנות (לא עבר כל שימוש). 
  • המוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. 

יודגש כי ע”פ הנחיית משרד הבריאות, בגין רכישת מוצרי מזון אין החזר כספי ואין גם אפשרות החזרה.

לגבי ביטול או דחייה של סדנת שף או קורס בישול, ראו התייחסות בנפרד בהמשך.

2. כיצד מוחזר המוצר ?

אנו ממליצים להחזיר את המוצר (לאחר ההודעה במייל) באחד מסניפי הרשת שלנו. זוהי הדרך הבטוחה והמהירה – אם היא כמובן מתאימה לכם. ניתן גם להחזירו במשלוח – במקרה זה חיוני לשלוח בדואר שליחים (עלות המשלוח תחול על הלקוח). אנו נתאם עמכם את המשלוח. בכל מקרה – ההחזר יינתן לאחר קבלת המוצר ב 4Chef. אנו נעדכן אתכם עם קבלתו.

3. איך ההחזר הכספי מתקבל ?

במידה ושילמתם בכרטיס אשראי – ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי שלכם (אנו ניצור קשר לטובת קבלת פרטי הכרטיס). לכל סוג תשלום אחר יימסר ההחזר בצ’ק.

יש לציין כי לא יימסר החזר כספי במקרה של תשלום בתווי שי וכרטיסים מגנטיים נטענים שלא נרכשו ישירות ב 4Chef.

4. נהלי ביטול של סדנה / קורס בישול המונח “פעילות” שמצוין בהמשך, כוונתו היא סדנת שף / כיתת אמן / קורס / קייטנה.

אנחנו מודים לכם על ההתעניינות וכוונת ההצטרפות לאחת מהפעילויות הקולינריות שלנו. על סמך ניסיון העבר, אנו בהחלט מבטיחים לכם הנאה מלאה !

במידה ותרצו לבטל את ההשתתפות בפעילות – תוכלו לבחור באחת הפעולות הבאות, וזאת עד 14 ימים מיום הרכישה, ובלבד שפנייתכם הינה יותר מ-72 שעות לפני מועד הפעילות:

  • להחליף לפעילות אחרת (שוות ערך בהיבט המחיר), במועד ובמיקום חלופי כפי שתבחרו. או
  • לבטל את עסקת הרכישה ולקבל זיכוי שווה ערך לרכישה ברשת 4Chef בגובה סכום הרכישה ובתוקף למשך 5 שנים. או
  • לבטל את עסקת הרכישה ולקבל החזר כספי בזיכוי כרטיס האשראי שלכם.

חשוב להבין שבמידה והודעת ביטול השתתפות נמסרת מהלקוח בפרק זמן קטן מ 72 שעות לפני הפעילות, לא יינתן לו החזר כלשהו (אף אחת מ 3 האפשרויות להלן) וזאת בשל ההוצאות שכבר נאלצנו לבצע – בעצם שמירת המקום בסדנה, ברכישת והכנת חומרי גלם לפי מספר המשתתפים, ובעצם קיומה של הפעילות וזימון בעלי המקצוע הנדרשים בהתאם למספר מינימום המשתתפים לקיומה.

גם ל 4Chef יש זכות לביטול פעילות. זה נדיר מאוד אבל יכול לקרות במספר מקרים כגון: הרשמה מעטה מדי, אילוצים בלתי צפויים של השף בלי אפשרות החלפה לשף אחר, או הרשמת לקוח בטעות במצב שהסדנה כבר היתה מלאה. במקרה כזה אנו מתחייבים להודיע לכם עד 48 שעות ולאפשר לכם לבחור מבין 3 החלופות (א – ג) שפורטו קודם לכן.

 

ג. שירות לקוחות

לפרטים ובירורים באשר למוצרים או להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות באחת הדרכים הבאות:

  • מייל: web@4chef.co.il
  • באתר: “צור קשר” ב www.4chef.co.il
  • בטלפון: 08-9110900

ניתן גם לשלוח פניה בדואר רגיל לפי הפרטים הבאים: 4Chef בע”מ, שד’ המקצועות 16, מודיעין, מיקוד: 7177700